כיצד להכין את עור פניך ליום החתונה

אני נתקלת מדי פעם במקרים בהם הלחץ לקראת יום החתונה יוצר לכלה תופעות כמו רגישות לחומרים חדשים או פצעים חדשים אדמומיות בעור הפנים. לכן מומלץ כחודש לפני החתונה לא להשתמש בחומרים חדשים ובמידה וכן, אז רק בחומרים היפו אלרגנים כך שנוריד את הסיכוי להיתקל בתופעות מעין אלו.

עיצוב שיער ואיפור לחן כלה

במידה ואתן עושות טיפול פנים, השתדלו שהטיפול יעשה עד חודש לפני החתונה, כך שאם ייצאו פצעים בעקבות הטיפול יהיה מספיק זמן לפנים להרגע ולהירפא. לבנות שרוצות לנקות שחורים מהפנים מומלץ ללכת לקוסמטיקאית מוסמכת, כזו שקיבלתם המלצה טובה עליה, כאמור, לכל המאוחר עד חודש לפני החתונה. בנוסף לכך, מי שחשוב לה לעשות טיפול זוהר אצל קוסמטיקאית (טיפול אשר מחדיר לעור לחות ומחדש את העור ונותן לו ברק), אז מומלץ רק אם כבר ניסיתן זאת קודם לכן ורק אצל קוסמטיקאית שכבר אתן מכירות וסומכות עליה מאחר וטיפול זה נעשה כמה ימים קודם לכן ולא כדאי לקחת סיכון.

לקראת האירוע המרגש, מומלץ להכין את עור הפנים ליום זה, ולכן אני נוהגת להמליץ למרוח קרם לחות על הפנים בוקר וערב במשך חודש בכדי שהעור יהיה רק ונעים ולא יבש. עור פנים רענן ולא יבש יעזור לאיפור ולמייקאפ להראות טוב על הפנים.

גם במקרה של טיפול גבות ושפם, רצוי לעשות טיפול שכזה הכי מאוחר עד ארבעה ימים קודם לכן כך שאם עור הפנים יפצע יהיה זמן או יגורה, גם במקרה כזה יהיה לו זמן להתאושש.

ביום החתונה עצמו חשוב להצטייד בטישו על מנת לספוג את הזיעה או הדמעות ומומלץ גם להצטייד בפודרה על מנת לקבע ולתחזק את האיפור לשעות נוספות. בנוסף, אתן יכולות להצטייד בגלוס ואודם לתחזוק וגם קסמי אזניים לניקוי זוית העין במידה וצריך, במקרה של הפרשות ודמעות.

בהצלחה!