מוצרים מומלצים לאיפור כלות

יום החתונה קרב ובא, וחשוב לנו להראות במיטבנו ביום מרגש זה. אולם חשוב לזכור, רבות מאיתנו נוהגות להתאפר בקביעות בין אם באופן יומיומי ובין אם לאירועים שונים, ולקראת יום החתונה רצוי מאוד שעור הפנים יהיה וייראה במיטבו כך שהמאפר או המאפרת ביום החתונה יוכלו להוציא מכן את המיטב.

על מנת שעור הפנים יהיה נעים ורך יש לתת דגש גם לטיפול הפנים וגם לשימוש במוצרי איפור איכותיים וברמה גבוהה. אני נוהגת להמליץ על מריחת קרם פנים בחודש שלפני החתונה מדי יום (בוקר וערב), כך שהאיפור ישב טוב יותר וייראה טבעי על העור.

במהלך תהליך האיפור לאירוע, נעשה שימוש במוצרים שונים ומגוונים. לשימוש במוצרי איפור נכונים חשיבות הן בשמירה על עור הפנים והן בשמירה על עמידות האיפור לאורך שעות כך שגם יצטלם טוב וגם לא ימרח.

לפני מריחת האיפור מורחים פרימר בכדי שהעור יהיה חלק יותר ובכדי שהמייקאפ יחזיק מעמד זמן רב יותר. אני ממליצה להשתמש בפריימרים של Mac. בגיזרת המייקאפ, רצוי להשתמש במייקאפ עמיד להרבה שעות וכזה שיאפשר לנו להצטלם יפה. המייקאפים המומלצים שלי הם של Mac, אסתי לאודר או Makeup Forever. המייקאפ צריך להתאים לגווני העור בפנים ובגוף, כך שאם הגוף כהה יותר או בהיר ביחס לפנים, נעשה התאמה כזו שהכל יתחבר ולא ייראה מוזר ולא טבעי.

קונסילר

קונסילר

בבחירת קונסילר, מומלץ שיהיה מעט יותר בהיר מהמייקאפ בכדי להבליט את איזור העיניים. כמובן שאם יש כהות שנרצה להסתיר, חשוב יותר לבטל אותו בצבע מתאים מתחת לעיניים מאשר להבליט את האיזור.

בפודרה משתמשים כדי לקבע את המייקאפ לפנים. פודרות טובות יש להמון חברות. אני אוהבת את הפודרה של Mac ושל קליניק. בכלל, בכדי לתחזק את האיפור לשעות נוספות מומלץ להצטייד ביום החתונה בפודרה ומראה.

צלליות

צלליות

ברונזר להצללות אני אוהבת להשתמש ולהמליץ על Mac, Makeup Forever או איל מקיאג׳. גם סמקים יפים (אני אוהבת לערבב כתומים וורודים) יש ל-Mac ואיל מקיאג׳.

בבחירת אייליינר, אני אישית ממליצה לעבוד ביום החתונה עם אייליינר ג׳ל ואז לעבור מעליו עם אייליינר עמיד של מאק (זהו אייליינר עמיד במים, אני ממליצה להשתמש בו רק ביום האירוע מאחר והוא קשה להורדה וגם לא מומלץ לשימוש יומיומי). איילינר כזה טוב ליום החתונה כך שאם בוכים או מזיעים הוא לא יימרח.

מבחינת אודמים יש כל מיני חברות שהאודמים שלהן עמידים יחסית. אני ממליצה בדרך כלל לשים בליפסיטקס שלוקחים עם היד ומורחים על השפתיים, כך שהן תהיינה רכות יותר ואז האודם יונח טוב יותר. ניתן לעבור מעל עם האודם העמיד של Mac או Jade, לוריאל או Makeup Forever.