בית של כלות – המקום המושלם ליום החתונה

סטודיו בית של כלות הוא המקום המושלם להתארגנות ביום החשוב והמרגש בחייך. הסטודיו הוא השילוב המושלם בין סלון כלות, שיש בו את כל מה שכלה צריכה לאיפור ושיער ליום החתונה, לבין מקום ביתי ונעים עם אוירה אינטימית, משוחררת ומשפחתית שכל כך חשובה ביום המרגש והחשוב בחייך.

 כמי שמעצבת שיער ומאפרת כלות שנים רבות, למדתי שאחד הדברים החשובים ביום החתונה הוא שיהיו לכלה את כל התנאים הטובים ביותר להתארגנות, אוירה טובה ומרגיעה ולא פחות חשוב – יחס אישי.

עיצוב שיער ואיפור לטובי הכלה בסטודיו

החסרון המשמעותי בסלון כלות, לטעמי, הוא היעדר האינטימיות והיחס האישי. בדרך כלל יש מספר כלות אשר מתארגנות בו זמנית, מה שלא מאפשר לקבל יחס אישי לכלה ולמלוות שלה. לכלות אשר בוחרות להתארגן בבית מלון או בביתן, אמנם האוירה אינטימית יותר, אך מרבית הפעמים אין בהם את האבזור המקצועי הנדרש, מראה גדולה, תאורה מתאימה או מקום להכיל בנוחות את הכלה והמלוות שלה.

לכן לאחר הרבה שנים של עשייה וליווי של כלות, הקמתי את סטודיו בית של כלות, אשר עונה על כל הצרכים של הכלה ומספק כל מה שאת והמלוות שלך צריכות ביום החשוב הזה: האבזור הכי מקצועי שיש, מקום מרווח לכלה ולמלוות שלה, אוירה ביתית ונעימה, עם קפה ופינוקים, מוזיקה מרגיעה שמכניסה לאוירה הכיפית והמרגשת של יום החתונה, לוקיישן מקסים לצילומים עם גינה מטופחת בסגנון ומלא אקססוריז בסיגנון וינטאג׳ (שפעמים רבות אני מוצאת את עצמי נפעמת כל פעם מחדש מהתמונות המדהימות שהצלמים מצלמים) ובעיקר יחס אישי – רק אני, הכלה והמלוות שלה ביום החתונה.
הסטודיו ממוקם ממש בצומת רעננה-כפר סבא, על כביש 4,  כך שההגעה אליו וממנו נוחה והחניה באפור מסביבו עוד יותר :)

הכלות הרבות שלי שהתארגנו אצלי בסטודיו מרגשות אותי בכל פעם מחדש כשהן מספרות לי שהבחירה שלהן להתחיל את יום החתונה ולהתארגן אצלי היתה מושלמת, הרגיעה אותן והיו חוויה שהן לא ישכחו. איזה כיף לקרוא את ההמלצות המקסימות שלהן.

אגלה לכן סוד קטן, אני עצמי התחתנתי לפני מספר חודשים, והחלום שלי היה להתארגן בסטודיו כשאתחתן. אז למרות שהיתה לנו סוויטה מוזמנת לבית מלון ליום החתונה, התארגנתי בסטודיו שלי והיה פשוט מושלם וחוויה שאני עצמי לא אשכח לעולם.

 יחס אישי ואוירה נעימה

כאשר הכלות מגיעות אלי למפגשי התאמת האיפור והשיער לפני החתונה, חשוב לי להכיר אותן באופן אישי, ללמוד מה הן אוהבות וכיצד הן רוצות להראות ביום החתונה. ביום החתונה עצמו, היחס האישי והאוירה הרגוע בסטודיו חשובים מאוד לדעתי לכך שהכלה תרגיש הכי בנוח עם עצמה , תהיה בטוחה שהיא בידיים הכי טובות שאפשר, והכי חשוב – תתפנה להנות מהיום המרגש הזה.

עיצוב שיער ואיפור לאנדראה הכלה עיצוב שיער ואיפור לאנדראה הכלהעיצוב שיער ואיפור לטוביעיצוב שיער ואיפור לטוביIMG_5174_dbppc2

אווירה משפחתית

אחד הדברים שאני הכי אוהבת בסטודיו הוא זה שהבנות מגיעות עם האנשים הקרובים אליהם ביותר: אמהות, אחיות וחברות כך שההרגשה היא בנוסף לאישית גם חמה ומשפחתית, ומאפשרת להעביר את החוויה של ההתארגנות לחתונה, הצילומים ומפגש החתן והכלה יחד עם האנשים הקרובים לנו ביותר. אני חושבת שהתמונות אשר מבטאות יותר מכל את ההתרגשות ביום הזה הן התמונות עם המשפחה, החברות והמפגש עצמו שפעמים רבות מתבצע בסטודיו.


עם המשפחה והחברים בסטודיועם המשפחה והחברים בסטודיועם המשפחה והחברים בסטודיו

עם המשפחה והחברים בסטודיו

 

הפרטים הקטנים

כמי שאחת האהבות שלה היא עיצוב פנים ודאגה לפרטים הקטנים,  עיצבתי את הסטודיו בהמון פריטים מתוקים בסגנון וינטאג׳ שמצד אחד מוסיפים לתחושה הביתית ומרגיעה, ומצד שני משמשים כמקור להשראה להרבה זוגות וצלמים אשר מגיעים לסטודיו לצילומי אווירה וצילומי הזוגיות. אני תמיד מוסיפה עוד ועוד פריטים קטנים ומסוגננים שמפתיעים שוב ושוב גם את הצלמים אשר מגיעים הרבה לסטודיו ואוהבים לגלות פינות חדשות עם פריטים מעוצבים. הנה כמה מהתמונות שאני אוהבת:

תמונות מהסטודיו תמונות מהסטודיותמונות מהסטודיותמונות מהסטודיותמונות מהסטודיותמונות מהסטודיו

הגינה האהובה שלי

גינת הסטודיו היא הפינה האהובה עלי. אני משקיעה המון בטיפוח שלה, וגם כאן דואגת לצימחיה מעניינת, אביזרים שמצטלמים יפה וגם פינות ישיבה שמשמשות את הכלה והמלוות להפסקות בין לבין. מאחר והתהליך של איפור ושיער לכלה ולמלוות לוקח לא מעט שעות, חשוב שיהיה מקום שבו אפשר להתאוורר ולהתרווח במהלך היום הזה. וכמובן, החלק הכי מרגש של היום הוא מפגש החתן כלה שמצולם פעמים רבות בגינת הסטודיו.

הגינה בסטודיו בית של כלותהגינה בסטודיו בית של כלות הגינה בסטודיו בית של כלות הגינה בסטודיו בית של כלותהגינה בסטודיו בית של כלות הגינה בסטודיו בית של כלות הגינה בסטודיו בית של כלותעיצוב שיער ואיפור לרעות כלה | צילום יניב סופר

כדי שתוכלי לקבל השראה לתסרוקות וסגנונות האיפור שלי כמה קישורים שאולי יעניינו אותך, הכל איפור ושיער מעשה ידי :)

גלריית הפקות כלות

גלריית הכלות שלי

תסרוקות עם צמות

כלות עם תלתלים

 עוד השראה, עבודות שלי וכמובן טיפים לאיפור ושיער תוכלי למצוא בבלוג שלי

אני מזמינה אותך להתארגן אצלי בסטודיו בית של כלות

עינב בר