איפור כלות - המלצות

איפור ערב

מאוד ממליצה על עינב כמאפרת ומעצבת שיער. סופר מוכשרת ומאוד נעימה. כיף אדיר לראות את הטרנספורמציה שעוברים תחת ידה בסטודיו המקסים שלה. והכי כיף לצאת במיטבך מבלי להרגיש מחופשת.

החתונה של דנה

עשיתי אצל עינב בסטודיו את השיער והאיפור ביום החתונה שלי ואני חייבת להמליץ על עינב מכל הלב. עינב דאגה מהרגע הראשון שהגענו אליה לאווירה מדהימה, היא הרגיעה, פירגנה לי ולמלוות שהיו איתי ודאגה לכל פרט קטן כדי שהיום הזה יהיה יום מושלם. ממש רואים שעינב אוהבת את העבודה שלה, ועושה הכל כדי שיצאו ממנה מרוצות וכל זה בחיוך אמיתי והמון סבלנות. וחוץ מזה החלק הכי חשוב זה שעינב ממש מקצועית, התסרוקת שהיא עשתה לי הייתה מושלמת והחזיקה כל הערב עד שפירקתי אותה בלילה אחרי החתונה, האיפור היה לא גס וממש מתאים לי ולאירוע. קיבלתי המון מחמאות ביום האירוע על איך שנראיתי ואת כל זה אני חייבת לעינב. הבחירה בעינב הייתה בחירה מאוד חכמה שעשיתי ואני ממליצה מאוד לבחור בה.

החתונה של קרן

עינב יקירה! עברו רק יומיים מאז החתונה ואני עדיין לא מוצאת מילים להודות לך.כבר בפגישה הראשונה שלי איתך, נדהמתי מכמה את מקסימה,אנושית,מקצועית,מצחיקה ורגועה. כשהגיע יום החתונה עשית הכל כדי שאהיה רגועה ונינוחה,היית קשובה לכל השגעונות שלי וזרמת עם הבקשות המוזרות שלי. לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והסירוק שגם כשחזרתי הביתה נראה כאילו רק יצאתי ממך!כלום לא זז במילימטר וזה אחרי שהשתוללתי ,הזעתי וקפצתי כל הערב! גם אמא שלי קיבלה שבחים רבים על עבודתך וכמה שאנסה לתאר לא אצליח לומר לך עד כמה אני שמחה שבחרתי בך! תודה על היחס החם,המקצועי,המוצרים האיכותיים שהשתמשת בהם וכל הצ’ופרים שנתת לי,וכמובן על הקפה המשובח. תודה תודה תודה! אוהבת אותך מכל הלב ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם! שתמשיכי לשמח כלות כמו שרק את יודעת!!! — עם ‏‎Einav Bar‎‏.

החתונה של טלי

אני טלי, חברה של קרן, שהתחתנה בשבוע שעבר והיתה יפיפיה עוד יותר מהרגיל הודות לך. את לא רק מעצבת שיער ואיפור מוכשרת, אלא גם בחורה מקסימה, שנותנת את כל הלב והנשמה לכלה, מה שהופך את כל החוויה למהנה, ונעימה. והכל עם חוש הומור, הרבה קפה והכי כיף – ריקודים! כמה חברות שידעו שביליתי עם קרן את היום באו לשאול אותי פרטים עליך, אז אין ספק ששיחקת אותה. תודה והרבה בהצלחה!

החתונה של לירן לאטי

לעינב הגעתי בעקבות המלצה של חברה טובה שהייתה מלווה של כלה שעשתה איפור ושיער אצל עינב. מיד אחרי הפגישה אצל עינב סגרתי אצלה כי ידעתי שעינב מיצגת כל מה שאני מחפשת- שירות, כנות, מקצועיות, בית פתוח ויש גם בונוס- חצר מהממת לצילומים. ממש לא רציתי להיות אחת מתוך כמה כלות שהספר/המאפרת צריכים לתקתק באותו יום אלא להיות אחת ויחידה וככה בדיוק זה אצל עינב. עינב איפרה וסידרה את השיער שלי ושל אחותי באווירה רגועה ושלווה (דבר שמאד מאד חשוב ביום כזה…)בדיוק כפי שרצינו וביקשנו (ובתור אחת שלא מתאפרת בד”כ, ממש לא היה לה קל איתי….). האיפור והשיער של שתינו החזיקו עד סוף החתונה ונראו בדיוק כפי שיצאנו מהבית של עינב. עינב מציידת את הכלה והמלווה בתיק איפור קטן לתיקונים ושיפוצים אבל ממש לא היה צורך להשתמש בו. הכל נראה מצוין. ממליצה בחום!!!

החתונה של יעל וטום

אז ככה, עיצוב שיער ואיפור זה בוודאי לא התחום שלי. אני מבין בזה בערך כמו שאני מבין בפיזיקה גרעינית. אבל אני יודע לזהות אנשים טובים, אנשים מקצועיים שעושים את העבודה שלהם מהלב. וזאת בדיוק עינב בר. מהרגע ששמעתי את יעל מדברת עם עינב בטלפון, אמרתי לה שהיא חייבת לסגור איתה. האנרגיות המדהימות שהיא שידרה, עשו את הכל. הלכנו אל עינב לפגישה הראשונה יחד והיה פשוט כיף. שעתיים של אנרגיות טובות, של צחוק, של הנאה. כמו שכבר הזכרתי קודם, אני לא מבין בעיצוב שיער או באיפור – אבל אני אוהב יופי. ועינב עשתה את יעל לכלה הכי יפה בעולם, ואת זה אני לא כותב כי אני משוחד, אלא כי זו האמת. עינב קודם כל ידעה איך להרגיע את יעל, איך לגרום לה להרגיש הכי בכיף ובנוח. עינב, נכנסת עמוק לליבנו ואנחנו אוהבים אותך מאוד! תודה על היחס החם והאישי, ריגשת אותנו מאוד. ותודה שעשית את יעל כל כך מושלמת! באמת שאין לי מספיק מילים כדי שאוכל להודות לך, אז רק שתדעי שאת פשוט מקסימה ומדהימה. אנחנו ניפגש בקרוב עם התמונות :)

החתונה של דניאל ויקיר

עינב בר, אישיות מדהימה… המקצועיות שלה, היכולות שלה כל כך מיוחדות ..עובדת בצורה נקייה ומסודרת. הסבלנות והנתינה הרבה במהלך כל התהליך, מלא שיחות של התיעצויות, שיחות הרגעה לכל דבר היה מענה ועזרה. נהנתי מכל התהליך החל מאיפור הניסיון שבו הרגשתי שהגעתי למקום בטוח, למקום הנכון! מקום אסטטי, מקום על רמה הרגשתי שזה המקום בשבילי. אני חייבת לציין שמאד אהבתי שהיום החתונה שלך הוא רק שלך, כלומר את הכלה היחידה שמתארגנת אצלה בסטודיו, היא לא עושה כלות בהמוניים- היא שלך ונותנת הכל מעצמה! ביום החתונה עינב פתחה את הדלת עם חיוך עצום ומלאת אנרגיות, כל היום עבר בהומר, בשמחה, בדיבורים והנאה. תוצר הסופי- מושלם! הכל היה מושלם, האיפור התאים לי בדיוק לצבע העור שלי, לנמשים, לצורת העיינים. השיער היה פשוט יוצא מן הכלל, פשוט אין לי מילים! יצירת אמנות…!! אין דברים כאלה… התסרוקת החזיקה לי עד למחרת בבוקר, יציבה, חזקה! האיפור היה עדין בטוב טעם וגם כן החזיק לי למרות שבכיתי הרבה מהתרגשות! אז בנות… מומלץ בחום!

החתונה של ליטל ועמית

טוב אין ספק שעינב עשתה עבודה מדהימה, והתמונות הן רק הוכחות לכך. אפשר להגיד שהייתי כלה די קלה, אבל עינב לא התפשרה, גם לא על הפרטים הקטנים. התחתני ב8.10.13, והגעתי לעינב עם 2 מלוות: אמא שלי וחברה. וכולנו יצאנו מרוצות. מעבר לזה, הבית שלה מצטלם טוב ביחד עם כל האיבזורים, הגינה המושקעת והכניסה לבית. ממליצה בחום!!

החתונה של אור

חוץ מזה שהיא מאפרת ומעצבת שיער מצויינת, היא בנאדם מדהים שמאוד קל וכיף להתחבר אליו. הסטודיו שלה משרה אווירה נינוחה וכייפית ונעים לשהות בו כשמתכוננים לאירועים גדולים…

 

החתונה של עדי

עינב בר פשוט אלופה! לכי על זה ללא היסוס!משיחת הטלפון הראשונה ידעתי שעינב תאפר ותסרק אותי ביום הגדול שלי, דיברנו כמו חברות טובות. הגעתי אליה לאיפור ושיער ניסיון, היא קיבלה אותנו יפה, הקשיבה ומיד הבינה את הראש שלי. האווירה בסטודיו מדהימה והחצר שעינב מטפחת מוסיפה המון, פינה פסטורלית שעושה טוב על הלב, כמו גם עינב עצמה שמחייכת תמיד! ביום החתונה התחלנו בדיוק בזמן, עינב בנתה לו”ז לי ולמלוות שלי (אמא, שתי אחיות וסבתא היקרה), היא כ”כ מאורגנת ומסודרת, הביאה איתה מסרקיות מקסימות וייעצה לכל אחת בסבלנות עד שכולן יצאו מרוצות והכי יפות שיש! היא עמדה בזמנים ואפילו סיימה קודם, יצאנו בזמן, נינוחות ומרוצות לקראת החגיגה הגדולה! חשוב לציין שהיא סופר מקצועית, עובדת עם חומרים מעולים והוגנת מאוד (אם אין צורך במשהו, היא לא “דוחפת” סתם). במהלך היום נוכחותה תרמה לאווירה השמחה, אכלנו ארוחת בוקר יחד והיו הרבה צחוקים, היא מאוד עזרה לשמור על אווירה קלילה. כשהגיעו הצלמים נלחצתי קצת, עינב הרגיעה אותי תוך שניות, אלופה כבר אמרתי?כשהחתן הגיע הוא לא הפסיק להחמיא לי וגם במהלך הערב קיבלתי המון מחמאות. עינב איפרה וסירקה אותי במקצועיות ועדינות והתוצאה הייתה מעולה- פשוט אני! כמו שרציתי :-)האיפור והשיער לא זזו מילימטר, למרות שהשתוללנו בטירוף כל הערב (אפילו סבתא!) עינב ציידה אותי בערכה הכוללת פודרה, ליפגלוס, ממחטות נייר ועוד… כמעט ולא היה צורך להשתמש בערכה- האיפור היה מ-ו-ש-ל-ם! היא נתנה בדיוק את הטיפים הנכונים והתמונות היפות שיצאו לנו הן ההוכחה. לאורך כל הדרך עינב הייתה הרבה יותר מאשת מקצוע, היא אישיות מקסימה! שלחה לי הודעה כייפית לפני היום הגדול, ציידה אותי עם דף הנחיות וטיפים שהפכו את היום שלי לרגוע ומתוקתק!

החתונה של אירה ואורי

עינב המקסימה!!! היה לי בוקר יפהפה, עינב המתוקה הבינה מהרגע הראשון מה אני רוצה, הגעתי לבד ללא מלוות והיא ליוותה בכל שלב גם על תקן שושבינה :) במקצועיות חן ונועם עיצבה לי תסרוקת “בול פגיעה” למי שאני והאיפור יצא עדין ויפהפה! קיבלתי אינספור מחמאות והיה כייפ חיים! המון תודה, יצרת בכישרון רב את מה שדמיינתי. ממליצה לכל אחת. הרבה אהבה ואושר אירה

האירוע העסקי של מעיין

“אני ממליצה בחום על המאפרת-מעצבת שיער, עינב בר – מקצועית, חמה, עדינה, מסורה, מעניקה מעל ומעבר וכל כך כישרונית וייחודית. יודעת להתאים עצמה לכל סגנון ובקשה. ליוותה אותי ביום צילומים שלם לאלבום הבכורה שלי. דאגה, השקיעה, ליוותה במסירות ולא שכחה שום פרט! במשך שעות הקפידה על האיפור, התסרוקת והאביזרים ששילבה לצילומים! והכל מעשה ידיה.. ממליצה מכל הלב! שנים שאני שומרת לה אמונים!”

החתונה של לינדזי וגלעד

היה יום מקסים אצל עינב! איזה כיף להגיע בבוקר. ההרגשה אצל עינב בבית ממש כיפית וטובה ורגועה – חשבו ביום החתונה. הפתעתי אותה – הזמנתי 4 מלוות איפור, 1 שער ואני… ובסוף כולן רצו סידור לשער… עינב הכי זרמה ועמדה בזמנים כאילו שום דבר היה שונה. שתינו קפה, צחקנו מלא, והיא שמה מוזיקה מעולה! בגדול, היה יום זורם וכיפי עד החתונה – וזה מאוד חשוב לפני כל הבלגן. וכנראה הכי חשוב, זממש אהבתי את האיפור ואת התסרוקת. תארתי לעינב מה אני רוצה – פרחים טריים, חצי אסוף ופשוט – איפור קל מאוד אך יפה לי – והיא קלטה אותי ואני ממש נהנתי להסתכל במראה אחרי! אני לא מתאפרת ביום יום אז באמת מיוחד שמשהי תצליח לאפר אותי שאני מרגישה מעולה. ממש אהבתי את עינב גם בתור בן אדם – היא חמודה לאלה ואני ממליצה על החוויה אצלה בסטודיו כלות ב100%.

איפור ערב של זהבית

היי לכולםםם!! אחלוק אתכם את החוויה המדהימה שזכיתי בה עם עינב… אז ככה, לי היה את הזכות להשתתף בהפקה שעשתה עינב בר שכללה איפור ערב/כלה ועיצוב שיער.. ואני יכולה להגיד בכנות רבה שממש נהניתי והרגשתי ממש כמו כלה אמיתית…. מעבר למקצועיות המדהימה והיכולת לזהות מה מתאים לך באופן אישי, ולהוציא אותך בצורה הכי מושלמת שיש, הבחורה פשוט מקסימההה אנרגטית נעימה מצחיקה, כל מה שבחורה צריכה ביום של החתונהההה!! מיותר לציין שביום החתונה שלי אני כבר לא אצטרך לחפש מאפרת ומעצבת שיער!! עינבוש המון המון הצלחה שאפו על המקצועיות והמיומנות שלך !! אוהבת המון <3

החתונה של נבית מנגשה

“הגעתי לעינב בר דרך המלצות רבות שקראתי עליה באתר mit4mit שלצערי כבר לא פעיל. חיפשתי מאפרת מקצועית שתדע להתמודד עם בעלות גוון עור כהה כמו שלי ( אני אתיופית :) ) ושתדע להתאים לי גוונים וליצור איפור עדין שיגרום לי להרגיש בנוח- אצל עינב מצאתי את זה והרבה יותר מזה! בשיחת הטלפון הראשונה עם עינב סיפרתי לה שכמעט ולא מצאתי באינטרנט תמונות ודוגמאות של איפור כלות אתיופיות ואני חוששת שאולי היא לא תדע לאפר אותי באופן שמתאים לי. עינב ענתה לכל השאלות שלי באיכפתיות ובסובלנות וסיפרה לי על הניסיון הרב שיש לה בתחום אז החלטתי לקבוע איפור ניסיון. אחרי האיפור נסיון כל החששות שלי נעלמו! הבנתי שמדובר במאפרת מקצועיות ויותר מזה בן-אדם מקסים. היא ידעה בדיוק מה יכול להתאים לי ולגרום לי להרגיש הכי יפה שיש. ביום החתונה הגעתי לסטודיו והיה לי כל-כך כיף להתחיל שם את היום. השילוב של הסטודיו המהמם והמושקע והיחס החם של עינב פשוט מעניק תחושה כיפית של ביתיות ורוגע- בדיוק מה שצריך באותן שעות. עינב הייתה קשובה אליי ונתנה לי את מלוא תשומת הלב. היא גם כל הזמן דאגה לשאול אותי אם האיפור והשיער הם איך שאני רוצה שיהיו כי חשוב שאני ארגיש הכי בנוח שיש. עכשיו שאני אחרי הכל אני יכולה להגיד שאני ממליצה בחום על עינב בלי שום ספק, היא מקצועית, מקסימה וגם המחיר שהיא לוקחת שפוי בהחלט! אני ממש שמחה שבחרתי בה :) “

החתונה של שלי

עינב אשת מקצוע בכל רמח אבריה, עשתה עבודה מצויינת ולא פחות חשוב באווירה חברית ונעימה. האיפור והשיער החזיקו מצויין לאורך כל האירוע וללא ספק אמליץ עליה לכל מי שרוצה איפור ושיער מושלם באירוע שלו.

החתונה של עינב פרנקו

” עינב מעבר שהיא מאפרת ומעצבת שיער מדהימהההה, היא בנאדם מדהים .(וזה הכי חשוב מהכל) . הולכת בקו האישי שלך ועוזרת לך להעביר את היום הכי כייף בחייך בצורה כייפית ומרגיעה בשעת הצורך :) אין לי ספק שהגישה ודרך שלך יביאו לך הרבה כלות מאושרת :) אין מה לחשוב פעמיים. עינב פרנקו “

החתונה של תמי עטיה

הקשר שלי עם עינב בר התחיל לפני כמעט שלוש שנים, כשאחותי חיפשה מאפרת ומעצבת שיער לחתונה שלה. עינב הייתה תפוסה, ואני זכרתי את השם. כשאני סגרתי תאריך לחתונה, כל-כך פחדתי שעינב תהיה תפוסה בתאריך שלי, שהתקשרתי אליה כמעט שנה מראש :) כבר מהשיחה הראשונה עינב נשמעה מקסימה, היה לי נעים וכיף לדבר איתה, והייתה לי הרגשה ממש טובה לגביה. הדבר היחיד שגרם לי להתלבטות היה שנורא רציתי להתארגן בבית, במקום שנוח לי בו. אבל הרצון להתארגן אצל עינב היה מאוד חזק, אז סגרנו. וכמה שאני לא מצטערת על זה! הבית של עינב כל-כך ביתי ומזמין. יום החתונה שלי עבר עליי בצורה מושלמת. היה לי כיף עם עינב, שעשתה הכל כדי שיהיה לי נעים וטוב. היא אירגנה אותי ועוד שלוש מלוות, תקתקה את ארבעתנו בצורה זריזה אבל מושקעת, והוציאה אותנו יפות, עם איפור ושיער שלא זזו או נמרחו בכלל, למרות הצילומים והלחות בחום של אוגוסט. אני מאחלת לכל אחת שתזכה להתארגן אצל עינב. האופי והמקצועיות שלה עושים את היום רגוע, מאושר וכיפי.

החתונה של ענבל

הגעתי לעינב בזכות המלצות מדהימות באינטרנט וממש זכיתי!!! מהרגע שהגעתי לאיפור נסיון, הבנתי שהגעתי למקום הנכון. היא קלטה מיד מה הסגנון שלי, מה מתאים לי. אפילו לא הייתי צריכה להגיד לה מה רציתי, היא כבר ידעה מראש… ביום של החתונה עינב היתה ממש כמו עוד חברה שליוותה אותי ביום המרגש הזה. עשתה לי מצב רוח טוב ונתנה אוירה ביתית וחמה. האיפור והשיער היו מדהימים והחזיקו כל הערב. אהבתי מאוד ואני ממליצה בחום!

החתונה של לירון

עינב בר מאפרת ומעצבת שיער תותחית. לכל אלה שחושבים שזה בלתי אפשרי להיות טוב בשני התחומים טועה. עבודה מושלמת מכל הבחינות והיחס שלה כ”כ חם שזה פשוט תענוג. ביליתי איתה בתור המלווה של הכלה ונהנתי מכל רגע. אז כשיומי הגדול יגיע לא אהסס לרגע ואתקשר רק אליה! ת-ו-ת-ח-י-ת מאוהבת בך ולא אני לא מכירה אותה לפני, מומלץ ב-ח-ו-ם!!

החתונה של מיטל

“עינב היתה מדהימה!!! נדלקתי עליה כבר בפגישה הראשונה, ישר הרגשתי שאפשר לסמוך עליה ביום החשוב והגם ככה מעייף הסטודיו היה מקסים, מושקע, משרה רוגע ואווירה טובה, עינב היתה מאודמקצועית, נתנה לי לוחות זמנים מסודרים, הוראות שעזרו לי בהמשך היום, רואים שהבחורה יודעת לעבוד. אפילו ביימה אותי בתמונות לצלמת בדיוק מה שצריך. ממליצה עליה בחום!!! עוד דבר נוסף שאהבתי זה השיער, יש לי שיער דליל, חסר נפח בלי שום נוכחות, הגברת הפכה אותי לנסיכה עם שיער עשיר “

החתונה של ולדה פסין

“לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל . עינב היא בחורה מקסימה ובהחלט הבן אדם הנכון לבלות אתו את היום הגדול. עינב מקצועית מאוד ,האיפור יצא עדין ומהמם גם התסרוקת הייתה מאוד מיוחדת וגם הקישוט לשיער שלקחתי ממנה היה מהמם. התחתנתי באחד הימים היותר חמים של יולי האיפור החזיק מדהים עד הלילה למרות כל הריצות ריקודים וקפיצות התסרוקת והאיפור לא זזו אפילו טיפה כל ההתנהלות מולה משרה המון ביטחון והיא היחידה שלא חשבתי אפילו לוודא אתה מראש האם היא זוכרת כיוון שכל הזמן תקשרה איתי ושלחה לי הודעות תזכורת לפני היום הגדול. בקיצור עינב היא בחורה מדהימה ואשת מקצוע מדהימה. תודה רבה על היום המקסים :)”

החתונה של ורד

הגעתי לעינב דרך חברה משותפת שהיא איפרה אותה לחתונה של אחיה. נדהמתי לראות עד כמה איפור ערב יכול להיות יפה אם נעשה על ידי מקצוענית אמיתית כמו עינב. ברגע שראיתי את החברה שלי ידעתי שאני רוצה שעינב תאפר אותי ביום החשוב בחיי. שנה אחרי זה חבר שלי, הציע לי נישואים והספק שראשון שאליו התקשרתי הייתה עינב, כי נורא פחדתי שיתפסו אותה ביום החתונה שלי. התחתנתי ביוני, החוויה בסטודיו של עינב הייתה מעולה, מאוד אישית ואנושית. היא עבדה איתי עד כל פרט הכי קטן, אפילו כשאני כבר רציתי לסיים היא עדיין התעקשה איתי שייצא מושלם, ואכן יצא מושלם, לא הפסקתי לקבל מחמאות על התסרוקת ואיפור באותו יום. התסרוקת החזיקה עד סוף הערב, ובהחלט השתוללתי הרבה וגם האיפור. עינבי המון תודה על כל ההשקעה והמקצועיות, והכי חשוב על כך שאת בן אדם מדהים, שלא רואה בכלה רק עסק כלכלי, אלא מבינה שזה היום החשוב בחייה ומנסה לעשות הכל כדי שהוא יהיה מושלם. אני כותבת מהפייסבוק של בעלי, כיוון שלי אין פייסבוק, אז אם הקוראות יראו את ההמלצה מטעם הגבר, אל תחששו, זו הכלה המאושרת כתבה אותה.

החתונה של נועה

עינבי – תודה רבה רבה רבה!!!!! מהרגע הראשון הייתה ביננו כימיה מדהימה- עינב ישר קלטה מה הכי יחמיא לי והבחורה היא פשוט אמנית בעלת כשרון מעורר קנאה!! כבר במפגש המקדים עינב קלטה את הראש שלי וידעה להתאים לי את הסגנון שהכי יחמיא לי.. כמובן שאחרי המפגש לא היה לי ספק שעינב תהיה זו שתכין אותי לחתונה: איפור ושיער. מעבר לעובדה שמדובר בבחורה מדהימה וכיפית ברמה האישית – המקצועיות שלה היא מעל ומעבר. כפי שכולן יודעות, כלות הן יצורים רגישים למדי – בעיקר כשזה נוגע למראה שלנו ול”איך נראה בתמונות”. אני מאד מאד ביקורתית כלפי עצמי ולא כ”כ אוהבת להצטלם… עינב באמת ובתמים העלתה לי את הביטחון והפכה אותי לכלה הכי מרוצה שאפשר! הרגשתי בטוחה שאני בידים הכי טובות שיש ושביום החתונה שלי אראה כמו שתמיד חלמתי. ואכן התוצאה הסופית – האיפור והשיער היו פשוט – אני! בדיוק כמו שדמיינתי!התחושה המדהימה שליוותה את יום החתונה התחילה כבר מרגע הפגישה עם עינב בבוקר החתונה. סמכתי על עינב בעיניים עצומות – ולא התאכזבתי! במהלך החתונה רקדתי, בכיתי והזעתי – והכל עדיין נשאר מדהים!

החתונה של תמר

אל עינב הגעתי בעקבות המלצה של חברה שהתארגנה אצלה גם כן, ואחרי שקראתי את אינספור ההמלצות החמות עליה. היה חשוב לי ללכת לאדם שעושה גם את האיפור וגם את השיער, כי אני חושבת שהשניים מתכתבים זה עם זה וכך יוצא משהו יותר קוהרנטי, וגם כי רציתי שההתארגנות תהיה יותר קלילה, להפקיד את עצמי רק בידיים של בנאדם אחד. בנוסף, לא רציתי ללכת לסלון כלות שבו מטפלים במספר כלות במקביל – סטודיו ביתי מאפשר לקבל יחס אישי, שקט מסביב, וממש להרגיש שזה היום שלך. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלי עם עינב, התאהבתי, פשוט אי אפשר להתבלבל ביחס לחום שהבחורה הזו משדרת. פגישת הניסיון לא הותירה בי שום ספק – מיד היה ברור לי שהיא תהיה המאפרת ומעצבת השיער שלי ביום החתונה. היא מהר מאוד קלטה את הראש שלי, והתאימה לי איפור ושיער מושלמים בהתייחס לאופי האירוע (שישי צהריים) ולשמלה שלי כפי שתיארתי אותה. הסטודיו עצמו נעים מאוד ומעוצב בסגנון וינטאג’ מקסים מקסים המתאים בול לצילומי ההתארגנות, ובנוסף בחוץ ישנה גינה קטנה וחמודה בה ניתן גם כן להצטלם. הייתי בטוחה ביחס לעינב מהרגע הראשון, אבל ביום החתונה בכלל הבנתי שעינב היא נכס – זה הבנאדם שאת רוצה שיהיה לידך בתחילת היום הזה, שבואי נודה בזה, עשוי להיות די מלחיץ. היא הייתה כל כך רגועה, מפנקת, שלושת המלוות שלי נהנו גם הן בטירוף, זו הייתה תחילת יום נהדרת ליום נהדר. אחרי שסיימה לעצב לי את השיער, עינב דאגה ל”בדיקת איכות”, לראות שהשיער יעמוד בכל הקפיצות והריקודים, היא שמה מוסיקה מקפיצה – וכך יצא שבשעה 7:20 בבוקר אני וחברות שלי השתוללנו ורקדנו כאילו אין מחר – אוי איזה שחרור!!! היא זרמה בהמשך עם כל רעיון מטורף של הצלם, שניצל פינות של הסטודיו כאילו אין מחר במטרה להוציא תמונות מדהימות, ולסיום אחרי שהוציאה אותי הכי יפה שרק יכולתי לדמיין, ארגנה לי עוד ערכת חירום לתיקונים במקרה הצורך, מעבר למה שנהוג לתת (אודם שאני עושה בו שימוש גם כיום אחרי החתונה, פודרה, מקלוני אוזניים וכו’ וכו’), בקיצור היא חושבת על הכל ועוטפת אותך מכל הכיוונים. נקפוץ טיפה קדימה – לאירוע עצמו. אנשים לא הפסיקו להחמיא לי על המראה הכללי, וכמובן התייחסו גם לאיפור ולשיער – איך הוא טבעי ועדין, ומתאים בדיוק לאופי של המקום והאירוע. כל פעם שעברתי ליד מראה (בחדר חתן-כלה, בשירותים וכו’) – הפתעתי את עצמי מחדש, לא הצלחתי לקלוט כמה יפה עינב הוציאה אותי!!! להגיד שהאיפור החזיק במהלך החום של חתונת צהריים ביוני, זה אומנם לא מובן מאליו, אבל זה דבר שאת מצפה לו ממאפרת טובה. ההפתעה הגדולה באמת הייתה שבשלב מסוים של החתונה היא הפכה לחתונת בריכה, והאיפור לא זז במילימטר, נראיתי כמו נסיכה עד לסוף האירוע! אציין ואוסיף שעינב איפרה וסידרה את השיער גם לאחותי, שלא נוטה להתאפר ולסדר את השיער יותר מידי, והתלבטה מאוד אם בכלל לגשת למישהו מקצועי שיארגן אותה, כיוון שכולנו התאכזבנו מאוד ממאפרת נוראית שטיפלה בה, באמא שלי ובי בחתונה של אחי בשנת 2008. אני נוהגת לטפח עצמי ולהתאפר ביומיום, אבל אחותי הפכה גם היא לשיחת היום בקרב המשפחה בחתונה, שמכירים אותה ביומיום – היא נראתה כמו מיליון דולר ויצאה מרוצה מאוד מעינב. חשוב לי לציין את זה – גם אם את בחורה שלא נוטה להתאפר ומרגישה שלא בנוח עם זה, עינב תדע להוציא אותך כך שתיראי מושלמת מצד אחד, אבל תרגישי טוב בעור של עצמך מהצד השני. בקיצור, לתת לעינב 5 כוכבים זה קצת מעליב. מגיע לה הרבה יותר. ממליצה בחום!

החתונה של ורד גולדוסר

לעינב המקסימה, רציתי להודות לך מקרב על כל האהבה שהענקת לי ביום חתונתי… התוצאות היו כמובן לא פחות ממושלמות… איפור ותסרוקת שהחזיקו מעמד למשך כל החתונה (יותר נכון עד הרגע שהחלטתי להסיר/לפרק)… אך חשוב לא פחות היה התהליך, שהחל בשיחת טלפון, המשיך בהמון התייעצויות, טיפים והמלצות על אנשי מקצוע נוספים (תודה גם על רן) והסתכם ביום נפלא אחד עם בחורה מיוחדת במינה! המון תודה על התמיכה הרגשית באותו יום, על האווירה המרגיעה והכיפית שאת יודעת ליצור ועל זה שאי אפשר להתקיל אותך בשום דבר!!! המקצועיות המטורפת והניסיון שלך בשילוב עם האהבה העצומה שבך הם בדיוק מה שהייתי צריכה ביום המרגש הזה!!! השהות אצלך הייתה אחד החלקים הכי כיפיים של אותו יום אינטנסיבי ומרגש עד שכמעט לא רציתי ללכת :) הצילומים אצלך בסטודיו (גם בסטילס וגם בוידאו) יצאו מדהימים וכל כך מוסיפים לאווירה של אותו יום. אני נהנית כל פעם להביט בהם מחדש ולהיזכר כמה כיף ומפנק היה… להגיד שאת מאפרת ומעצבת תסרוקות בחסד (מה שנכון) לא מתחיל לתאר את מי שאת… תודה שהיית גם חברה, שושבינה, גוגל של חתונות ועוד הרבה מעבר… היית זו את שלימדת אותי שבחתונה יש לבחור את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר אך חשוב לא פחות גם כאלו שיש איתם כימיה טובה ושנעים לעבוד איתם, בזכותך היינו מוקפים באנשי מקצוע מדהימים לאורך כל החוויה הזו. ♥♥♥ ממליצה בחום על עינב למי ש”חמדנית” כמוני ומעוניינת בכל החבילה!!!

החתונה של נופר אברהמי

הגעתי לעינב מתחתנים למען מתחתנים לאחר קריאת ההמלצות החלטתי לבדוק את האתר שלה כדי לראות עבודות – והתרשמתי מאוד! לאחר שיחת הטלפון איתה, תחושות הבטן רק התחזקו. אמנם שוחחתי עם עוד מספר מאפרות – אך הלב היה כבר עם עינב! בפגישת הניסיון כל סימני השאלה נעלמו, עינב ענתה על כל שאלה או חשש במקצועיות רבה. הסטודיו היה מרשים ונעים. כשבועיים לפני החתונה עינב התקשרה על מנת שנקבע שעה ותזמון נכון של יום החתונה שלי. יחד איתה החלטתי על שעת ההגעה ועל שעת היציאה לצילומים. לקחנו מקדמי ביטחון שבדיעבד עזרו בזרימה של היום וכמעט שלא היו לנו איחורים ביום החתונה :) בבוקר יום החתונה עינב קיבלה אותנו בחיוך גדול, שתיה קרה וחמה, ממתקים ומצב רוח טוב. ההתארגנות בסטודיו היתה חוויה נעימה, הרגשתי בבית. מיותר לציין שהייתי מרוצה מאוד מהתסרוקת והאיפור שהחזיקו עד סוף האירוע (ויש לי תלתלים מאתגרים :) ). עינב פשוט נותנת את הנשמה! כלות יקרות – תמהרו לסגור עם עינב. אתן לא תתחרטו!

החתונה של נועה

אמנם עבר הרבה זמן מאז יום החתונה אבל אין זה בגלל ששכחתי או שלא הערכתי בחיוב את עבודתה של עינב. איני נוהגת להתאפר ואם כבר אז זה רק איפור עדין מאוד, באירועים מיוחדים ויחידים במינם. כמו כן ידעתי שביום החתונה ארצה סביבי אנשים מקצועיים אך עם זאת נחמדים, סבלניים ולבביים. אל עינב הגעתי דרך המלצות שקראתי עליה באינטרנט ולאחר שנפגשתי עם מספר מאפרות. לאחר כל איפור ניסיון הרגשתי “מחופשת” ולא אני. בפגישה הראשונה עם עינב הכרתי בחורה סבלנית, נעימה, לבבית, חברותית ומפרגנת. אהייה אמיתית ואומר שגם באיפור ניסיון זה הרגשתי מוזר כשראיתי את עצמי במראה אך זה היה יותר מעודן ויותר מרגיש “אני” ובזכות סבלנותה של עינב הבנתי שאיתה אני ארגיש בנוח ביום החתונה ויחד נגיע לתוצאה שאהייה מרוצה ממנה ואכן כך היה. ביום החתונה הגעתי לסטודיו ועינב קיבלה אותי בחיוך רחב, חום ואהבה.עינב היתה סבלנית, מקצועית וקשובה אלי ואל חברתי המלווה. עינב לאורך כל הדרך נהגה בצורה הוגנת, מקצועית, חמה ואוהדת. ממליצה בחום לכל כלה ובמיוחד לאלו שנותנות חשיבות גם לאופיו של נותן השירות בנוסף למקצועיותו. עינב, תודה רבה :)

החתונה של לנה

הייתי מלווה של כלה ביום חתונתה ועינב המאמרת ומעצבת השיער פשוט הייה מדהימה! אתחיל באווירה הרגועה והנינוחה בסטודיו, ובכך שעינב הרגיעה את הכלה, דיברה איתה בכיך וברוגע ובעדינות ונתנה לכלה להרגיש כמו מלכה!! גם המלוות הרגישות את הקסם של המקום ואני בטוחה כשאתחתן אבחר בעינב בר כי ראיתי מקרוב את כל ההתנהלות שלה!! ממליצה בחום לכולן!

איפור ערב של עדי בולטמן

“עינב! במילה אחת מ-ד-ה-י-מ-ה!!! אחי התחתן ואני יצרתי עם עינב קשר לגביי מחירים אך ברגע שהתחלנו לדבר כבר הבנתי לפי הדיבור ולפי הטון שלא חשוב לי מחיר, ידעתי שעינב היא זו שתאפר אותי! כבר מהשיחה מרגישים את החום הכנות הנדיבות והרוגע שעינב משרה! ביום האירוע הגענו בלחץ ועינב פשוט עטפה אותנו וכמובן שזה לא הפריע לה היא נשארה מקצועית ומקסימה כמו שהיא! לא פעם נתקלתי בהמון אנשיי מקצוע אבל עינב זה משהו מיוחד פשוט נכנסת ללב! כמובן שהתסרוקת והאיפור לא זזו במהלך הערב וקיבלנו מחא מחמאות ואף חילקנו את המספר שלה כבר באירוע ממליצה בחום חבל לפספס שריינו לכם תאריך!!! : ) “

האירוע העסקי של יעל פסח

עשיתי עם עינב הפקת אופנה מדהימה שכללה איפור ועיצוב שיער. ההפקה התרחשה במפעל, בתנאים מאד לא פשוטים ויחד עם זה עינב איפרה ודאגה וסדרה את הדוגמנית בצורה מושלמת. היה מצויין! תודה עינב

החתונה של ליטל מהרבן

“כבר מהמפגש הראשון היה לי ברור שכל בוקר ההתארגנות יהיה נטול דאגות ולחץ. באוירה ביתית וסטודיו מהם עינב דאגה לכל! האווירה האנרגיה הורדת הסטרסים והכי חשוב להוציא אותי מאופרת מסורקת כלה אמיתי, וטבעית! אני ממליצה על עינב כי באמת אכפת לה והיא עושה את עבודה מאהבה אמיתית ורואים את זה בתוצאות!! מיותר לציין שהתמונה האחרונה של הערב נותרה זהה לראשונה, האיפור התסרוקת כלום לא זז. עינב, תודה רבה על האהבה והאכפתיות, את מקצוענית אמיתית!!!”

החתונה של טל

עינב היא בחורה מקסימה, עם לב גדול וכישרון ענק. היה מאוד חשוב לי שהאיפור יהיה עדין ונעים, כיאה לחתונת צהריים פשוטה ועינב עמדה במשימה! בכלל, היה מאוד כיף ומפנק איתה במהלך היום. מותק של בחורה ותוצאות מרשימות בהחלט :)

החתונה של מירית הירש

עינב היא מקסימה ותומכת, גרמה לי להרגיש כמו נסיכה, איפרה ועיצבה את שערי בצורה הכי מתאימה, אופיינית ויפה לי. נהניתי מכל דקה! ממליצה עליה בחום!

החתונה של ורוניקה

“עינב נותנת לכל כלה תחושה מצוינת – תחושה שהיא איתה בהכל, בכיף, בחרדות, במחשבות…היא אחת מנותני השירות שהכי ניתן היה להרגיש את הלב שלהם ואני אמליץ עליה לחברותיי הכלות לעתיד!”

החתונה של לרה מוליוקין

“לעינב הגעתי מבולבלת ולא כל כך יודעת מה אני רוצה לעשות באיפור ובשיער. אחרי ניסיון לא מוצלח אצל בחורה אחרת הרגשתי את הביטחון של עינב וזה הרגיע אותי. עינב הייתה החלטית ומאוד מקצועית. כבר באיפור ניסיון הרגשתי יפייפיה (בלי לומר מילה על מה אני רוצה או איך אני רואה את עצמי) עינב איפרה וקלעה בול. בשיער התלבטתי ארוכות עד יום החתונה עצמו אם פזור או אסוף. כמה ימים לפני יום החתונה עינב הרגיעה אותי שנחליט יחד ביום החתונה ויהיה לנו מספיק זמן לסדר את השיער גם אם ארצה לפרק תסרוקת ולעשות משהו אחר. ביום החתונה עינב הייתה מקסימה ומרגיעה ודואגת ומאוד נהנתי לבלות איתה את הבוקר. התסרוקת הראשונית שעשתה הייתה מדהימה ולא היה צריך להוסיף דבר וחצי דבר. וכמובן לא לשכוח את הסטודיו המדהים של עינב שלא רק כיף לשבת בו אלא גם להצטלם :) חשוב לציין- התסרוקת האסופה כללה תוספות שיער – לא זזה מילימטר למרות הריקודים אל תוך הלילה. גם האיפור היה עמיד לכל אורך החתונה. אני מאוד ממליצה על עינב!!!”

החתונה של ליאור

אהבתי אצלה הכל!!! קראתי על עינב הרבה חוות דעת באינטרנט לפני שהגעתי אליה. התרשמתי מאוד מהעבודות באתר שלה, אבל כשהגעתי אליה לא היה לי ספק והרגשתי שזו הבחירה הכי טובה ונכונה! ביום החתונה עינב פתחה לנו את הדלת בכל כך הרבה אנרגיות טובות וחיוך וכך היה המשך היום! היו לי חששות ברמה האישית של מה אני אבחר לעשות ואיך זה יצא ועינב פשוט קלטה אותי והבינה מה אני רוצה ומה הכי מתאים לי! התוצאה היתה מושלמת!! אחרי שעינב סיימה לעצב לי את השיער היא שמה מוזיקה וקפצנו ורקדנו כדי שאני אהיה רגועה שהתסרוקת יציבה ותחזיק מעמד, לא רק שהיא החזיקה מעמד לקח זמן לפרק :) האיפור היה עדין ויפה, לא הפסיקו להחמיא!! תחילה רציתי להתארגן בבית של ההורים אבל כשהגעתי לעינב מאוד אהבתי את הסטודיו, שאגב יוצא מאוד (!) יפה בתמונות, והחלטתי שאני אתארגן אצל עינב. יש לה באמת כל מה שצריך ליום הזה ולאוירה קסומה המתאימה בדיוק ליום הזה! אין על עינב!!! ואין מה להתלבט, זה פשוט ללכת על בטוח מכל הבחינות!! עינב תודה על הכל!!!

החתונה של נעמה וסלי

“עינב בר- לפני הכל אנושית מאוד- יש אצלה אווירה נעימה ורגועה, יחס חם ואישי. מעבר לזה היא מקצועית מאוד- קולטת מיד את הסגנון ואפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות שתעשה את הדבר הנכון והיפה ביותר. המחיר סביר ומצדיק את העבודה והמקצועיות! אני ממליצה בחום לסגור איתה כמה שיותר מהר לפני שיהיה מאוחר מדי…:) “

החתונה של נועה

עינב בר מאפרת מקצועית בעלת ניסיון רב, מביאה איתה אנרגיות מדהימות לצד המקצועיות, כך שהחוויה מתחילה עוד הרבה לפני תחילת האירוע!! ממליצה בחום

החתונה של נסייה וישראל

“עינב רבת כישרונות, גם מאפרת וגם מעצבת שיער, ואף אחד מהם לא נופל מהשני!, התוצאה הייתה מהממת (או כך לפחות אמרו האורחים :)), ויותר חשוב מכך, האווירה הייתה לאורך כל הדרך מרגיעה ודואגת, החל מדף הטיפים שמכיל את כל העצות שחשוב לקראת האירוע, מהודעות שהיא שלחה כדי להזכיר שהיא שם ומהליווי ביום עצמו שהתאים את עצמו לכל מי שהגיע- גם החברות, גם אמא כך שלכולן היה נעים וכיף!. בונוס לא קטן, היא הגינה המקסימה שיש לעינב בביתה עם המון פסלים קטנים מקסימים, עציצים שמשתלבים ממש יםה בכל הבית לאווירה רומנטית, מיוחדת ובקיצור מושלמת לאירוע- המון תודה לעינב! הקסימה, אני בהחלט ממליצה. “

החתונה של זמירה

עינב היא מעצבת מקצועית, יסודית ומעולה! מאפרת בצורה מדהימה! הצילומים יצאו מהממים בזכות האיפור ועיצוב השיער ואף זכיתי לתשבוחות רבות מצד האורחים באירוע… יש לה גינה מדהימה ומצטלמת טוב ואפילו הצלמים התלהבו לצלם שם! מבחינת אישיות, עינב מתוקה אמיתית! משתפת, שואלת והופכת את היום לכייפי ממש! ממליצה עליה בחום! :)

החתונה של מיכל

עינב היא פשוט מאפרת ומעצבת שיער מדהימה, ואני יכולה בלב שלם ובראש שקט להמליץ עליה לכל כלה מיועדת. כבר באיפור ניסיון הרגשתי שאני בידיים טובות, והבנתי כמה רק ביום החתונה עצמו. לגבי האיפור והשיער – לא זז מילימטר. במלון בלילה אחרי המסיבה, נראיתי כמו כלה שאיפרו אותה לפני שעה! עינב איפרה אותי בצורה עדינה שהדגישה את מה שצריך והסתירה מה שפחות צריך. לפי המראה של השמלה והאופי של הכלה היא מתאימה לכל אחת את מה שמתאים לה ולסוג המראה שהיא רוצה להקרין. ומבחינה אישית, ההתנהלות מולה הייתה כיפית ורגועה, הסטודיו שבו היא מקבלת כלות מקסים וכיף להתארגן בו. יש הרבה מאפרות, אולי גם זולות יותר, אבל בנות יש דברים שבהם מאתיים שקל יעלו לכן בהרבה עצב כשתקבלו את התמונות מהצלם. חבל. אין ספק שהייתי מתאפרת אצלה שוב. מזל טוב לכל הכלות!

החתונה של מור דויד

“עינב היתה מדהימה’ כבר מהפגישה הראשונה הרגשתי שאני נמצאת בידים טובות, היא הרגיע אותי והיום עבר בצורה חלקה ומסודקת בזכות לוח הזמנים המדוייק שהיא נתנה לי. עינב איפרה וסידרה לי את השיער בצורה עדינה שהתאימה לי ולמבנה הפנים שלי, ובצורה מקצועית ביותר התספורת החזיקה כל הערב וכך גם האיפור. עינב היא המאפרת ומעצבת השיער מדהימה ומספר אחת, ממליצה בחום “

החתונה של רוני אייש

לסגור עם עינב היה אחד הדברים שהייתי הכי שלמה איתם בחתונה שלי. זה התחיל בזה שראיתי המון המלצות בכל האתרים, ראיתי את העבודה המהממת שלה, אחרי זה שמעתי את השם שלה עם בעלי מקצוע שונים שעבדתי איתם ואז לבסוף השיחה איתה סגרה את העניין. עינב הייתה כל כך מקסימה, גרמה להרגיש טוב ובעיקר הרגיעה אותי. היא הסבירה לי בסבלנות איך היא עובדת ותיאמנו איפור ושיער לדוגמה. כשנפגשנו מהר מאוד הבנתי שהתחושות שלי היו מדויקות! עינב הייתה מדהימה, קלטה את הראש שלי מיד, הבינה בדיוק מה מוצא חן בעיני ועשתה עבודה מדהימה. ביום של החתונה היה הכי כיף אצלה בעולם!! חשבתי בהתחלה שאני אתבאס שאני לא מתארגנת בדירה או במלון, אבל התחושה שהייתה אצל עינב הייתה פשוט מהממת! החלטתי להצטלם בדירה אחרי האיפור והשיער כי פשוט אין מצב שאני מוותרת עליה. הסטודיו שלה מקסים, התמונות יצאו מהממות, הייתי הכי מרוצה בעולם מהעבודה וגם אמא שלי ושל בעלי שגם רצו להתארגן אצלה. היא הייתה חייכנית, מקצועית, רגועה ובעיקר מרגיעה. האנרגיות שם היו מדהימות וזה רק בזכות מי שהיא. היה לי כל כך חשוב להרגיש טוב, להרגיש בנוח ולהיות רגועה שאני במקום מקצועי ועינב מעניקה את כל אלה ובגדול!!! עינב דאגה להרגיע אותי מהרגע שהייתי אצלה בניסיון, עד החתונה דיברנו בטלפון ועברנו על כל הדברים, היא נתנה לי טיפים מדהימים שאפילו עזרו לי לעבור את הלילה שלפני החתונה וכמובן, הכי חשוב היה שהאיפור והשיער יצאו מושלמים באווירה הכי מדהימה שיש. מאז החתונה המלצתי למספר חברות ובכל הזדמנות שיש לי אני משבחת אותה – היא פשוט בנאדם מדהים ומקצועי! זה שילוב מנצח בשביל כל כלה :)

החתונה של אילת ברירו

התחתנתי ב 11.11.12 והדבר שהיה הכי חשוב לי היה האיפור והשיער חיפשתי מישהי אחת שעושה את שניהם. אל עינב הגעתי דרך המלצות באינטרנט והנה גם אני ממליצה. אז קודם כל בפן האישי עינב פשוט בן אדם מקסים חייכנית מקסימה ומלאה באנרגיות חיוביות. מלבד זאת ברגע שפניתי אליה לייעוץ היא הביטה בי ומיד קלעה בדיוק לאיפור שהייתי רוצה ולמה שמתאים לי נפגשנו לפגישת ייעוץ וזהו, היא הראשונה שנפגשתי איתה וידעתי שלא צריך לחפש יותר. האיפור והשיער יצאו פשוט מדהים בדיוק כמו שרציתי לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב ולמרות הגשם שירד בזמן הצילומים וכל הריקודים באולם, התסרוקת והאיפור נשארו כל הערב כמו באותו הרגע שיצאתי לצילומים. הכל התנהל בזמן, בכיף, ברוח נעימה ורגועה, בלי לחץ ובמקצועיות המירבית.

החתונה של הילה

לעינב הגעתי דרך המלצות מהאתר מתחתנים למען מתחתנים, ולא פלא שהיא המדורגת הראשונה בעמוד…. כבר בשיחת הטלפון הראשונה עינב הייתה מותק אמיתית, ענתה לכל שאלה ונתנה את כל הפרטים הדרושים לאיפור ניסיון הגעתי עם בעלי בספונטניות והוא מאוד אהב את התוצאה כבר באיפור ניסיון (וגם ביום החתונה כמובן :) ליום החתונה הגענו 4 בנות: אחותי, שתי חברות ואני. היה פשוט יום של כיף! אם חששתי מלהיות לחוצה באותו יום, האווירה הכיפית פשוט השכיחה ממני את כל הדאגות, ועשתה את כל ההבדל לכל אורך היום. עינב צחקה איתנו, דאגה להכל והייתה גם מארחת למופת. הסטודיו שלה כיפי ביותר והיה לי מאוד נוח לבלות בו את הבוקר. ולעניין הכי חשוב – האיפור והשיער יצאו מהממים!!! קיבלתי אינסוף מחמאות ובעלי אפילו דאג לשאול לפני שהלכנו לגבי סדנת איפור :) אין ספק שאחזור אליה… עינב – את בן אדם מדהים וכישרוני ביותר, מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ואין לי ספק שרק תגדלי ותתפתחי. נשיקות, הילה

החתונה של ירדן פרח

עינב מדהימה עם יחס אישי ויכולות נדירות, במקום קסום תקבלו את השירות הטוב ביותר, ההרגשה החמה, והכייף הכי גדול שיש ביום המאושר שלכן

החתונה של ירדן פרח

עינב מדהימה עם יחס אישי ויכולות נדירות, במקום קסום תקבלו את השירות הטוב ביותר, ההרגשה החמה, והכייף הכי גדול שיש ביום המאושר שלכן

החתונה של שירי ונועם

“כבר בשיחה הטלפונית הראשונה שלי עם עינב כבר ידעתי שהגעתי למישהי רצינית, אמיתית, אכפתית ומקצועית הגעתי אליה לאיפור ניסיון בידיעה שמבחינתי אני רוצה אותה מראש לאורך כל היום של החתונה היה לי כיף איתה. הרגשתי שאני בידיים הכי טובות שרק אפשר היא טיפלה בי ובאחותי על הצד הטוב ביותר והכל בהתאמה לפי הטעם האישי שלי תוך העצה המקצועית שלה. היה לנו גם ממש יום כיף ביחד. עשינו הפסקת אוכל ביחד ושיתפנו אחת את השניה בדברים אישיים. מבחינת עינב, לא מדובר על יום עבודה של לדחוס כמה בנות בבת אחת ולעשות כמה שיותר כסף. עינב משקיעה בכל אחת ונותנת את הנשמה שלה תוך הקפדה על רמת מקצועיות גבוהה ביותר. היא בהחלט נדירה ואני ממליצה לכל אחת לעבור את החוויה הזו איתה “

החתונה של קרן

לאחר שיטוטים רבים באינטרנט, מצאתי את האתר של עינב בר והתאהבתי ממבט ראשון. תיק העבודות שהוצגו באתר נראה לי מדהים, אז החלטתי להרים טלפון. כבר בשיחת הטלפון ראיתי שיש קליק עם עינב. היא דיברה אתי במשך שעה ובסבלנות סיפרה לי על עצמה כמאפרת, על העבודות שלה, על הסלון המדהים בו היא מאפרת . היא גם שאלה אותי שאלות לגבי אופי האירוע וסוג האיפור והשיער שאני מעוניינת בו. כמובן שקבעתי אתה פגישה לאיפור נסיון. כשהגעתי הופתעתי מהיופי של הסלון בו היא מאפרת, אך יותר מהכל הוקסמתי מעינב.. בחורה אנרגטית, חמה, חברותית ומקסימה. אחרי שאיפרה אותי באיפור ושיער ניסיון סגרתי אתה מידית. אחותי התא ומה שליותה אותי כל כך התלהבה שגם היא החליטה לסגור אתה מיידית. עינב נתנה לי דף הנחיות לטיפול בעור ובשיער לפני האירוע ודאגה להיות אתי בקשר רציף עד יום לפני האירוע. ביום החתונה עינב איפרה אותי וסירקה אותי ואת אחותי. העברנו אתה שעות קסומות לפני החתונה. החיוך שלה והשיחוכי אתה כל כך הרגיעו אותי. עינב התרגשה יחד אתי כשלבשתי את שמלת הכלה ושהצלם התחיל לצלם. היה לי כל כך כיף עינב שכמעט שכחתי שאני צריכה להגיע לחתונה שלי… כמובן שהאיפור והשיער גם שלי וגם של אחותי יצאו באופן מושלם והחזיקו מעמד כל האירוע. לכל מי שמתלבטת, אני ממליצה על עינב בחום!!

החתונה של דיקלה וליאור

הגעתי לעינב המקסימה דרך המלצה של חברה,מיד כשצלצלתי אליה בטלפון היתה לי הרגשה טובה, קפצתי אליה בספונטניות וסגרנו עניינים,המחיר היה הוגן,השירות היה מעולה, עינב חמימה ומוכשרת,מרגיעה וקשובה, הגעתי ביום החתונה לבד לאחר שהמלוות הבריזו לי :( ועינב היתה ממש כמו חברה טובה,היה כיף לבלות איתה את היום הזה, היה מצחיק ומרגש, השיער והאיפור היו מדהימים, מאוד ממליצה עליה, הפלוס העיקרי הוא כמובן האינטינמיות כי היא מקבלת את הכלות בסטודיו המהמם שלה,שבו אפשר גם להצטלם כשהחתן מגיע, ובגלל הכישרון כמובן ויכולת האילתור המדהימה: ההינומה שלי היתה ארוכה מדי ועינב לקחה מיד חוט ומחט ועיצבה לי את ההינומה מחדש… רק לפני חודש מישהי יצרה איתי קשר בפייסבוק וביקשה לקנות ממני את ההינומה :) בקיצור,מאוד ממליצה!!!

החתונה של יאנה

עינב פשוט מאפרת ומעצבת שיער מקצועית ומדהימה! מעבר לכך היא בנאדם מדהים שמאוד קל להתחבר אליו. הסטודיו שלה משרה אווירה נעימה ומצטלם נהדר. אין מה להתלבט אין כלה שתצא ממנה לא מרוצה! ממליצה בחום!!!

החתונה של אירה ואלון

“אני לקוחה חוזרת אצל עינב. אחרי שעינב דאגה לאיפור ולשיער בחתונה שלי לפני כשנה, פניתי אליה בלי לחשוב פעמיים גם כשהייתי צריכה איפור ותסרוקת לאירוע אחר. בשתי הפעמים יצאתי משם מרוצה מעל ומעבר, ודי ברור לי שאליה אני אחזור שוב. בנות רבות מעידות, קודם כל, על היחס האישי והחם, המסירות והתמיכה הרגשית שמעניקה עינב באחד הימים היותר לחוצים שניתן לחוות. כל זה נכון כמובן, אך הייתי רוצה לשים במקום הראשון את המקצועיות הבתלי מתפשרת שלה. במילים הכי פשוטות, הבחורה היא פרפקציוניסטית. בשתי הפעמים בהן הייתי בידיים שלה, לא יצאתי ממנה לפני של כל פרט קטן היה מדוגם לשביעות רצונה (ורצוני כמובן, כי עינב קלעה לסגנון שאליו כיוונתי בול). והכל תוך תקתוק ועמידה בזמנים. למען האמת, עוד מרגע שפניתי לעינב לאיפור ניסיון הרגשתי שאני בידיים טובות. היא קיבלה אחריות עלי אפילו יותר ממה שדמיינתי. קיבלתי את כל ההסברים, גם לדברים שלא ידעתי שצריך לשאול. קיבלתי הנחיות מה לעשות לפני, תוך כדי ואחרי. והכל בצורה הנעימה ביותר. הייתה לי תחושה שעינב זמינה לי בכל שאלה או תקלה (למזלי, ולא מעט בזכותה, לא היו לי כאלה). ביום החתונה הגעתי לסטודיו שלה רגועה, ואכן מרגע שנכנסתי לשם, היה ברור לי לחלוטין שאני בידיים טובות ומיומנות. הזמן שבילינו ביחד חלף באווירה נהדרת, והתוצאה הייתה טובה יותר ממה שציפיתי. גם בפעם השניה, לפני ימים ספורים, כשכבר ידעתי למה לצפות, יצאתי מופתעת לטובה. איך היא עושה את זה, אני לא יודעת, אבל כמו שאמרתי בתחילת ההמלצה, אליה אני עוד אשוב. ובנימה אישית יותר, עינב, תודה רבה. גם הפעם עבודתך קטפה מחמאות :) “

החתונה של מילה פולנסקי

“עינב היא פשוט בחורה מדהימה, יודעת את עבודה ועושה אותה מכל הלב. מקווה שתמשיכי במה שאת עושה, ועוד הרבה בנות יזכו להיות כלות מהממות בזכותך!”

החתונה של מילה וויקטור

טוב, כל מילה מיותרת :) אב בכל זאת אחלוק אתכם את החוויה המדהימה שזכיתי בה עם עינב. חיפשתי מישהי מקצועית שתדע לעשות גם איפור וגם שעיר לכלות. בנוסף לכך, לא רציתי להיות ביום החתונה שלי עם עוד כלות באותו סלון, רציתי להרגיש מיוחדת :), לכן היה לי חשוב למצוא מקום אינטימי ורגוע. לסטודיו של עינב הגעתי דרך המלצות באינטרנט ולא הצטערתי לרגע על כך.עינב היא מקצועית, נעימה מאוד ויודעת איך לגרום לך להרגיש הכי מיוחדת ביום חתונתך. את באמת יכולה להפסיק לחפש, לבוא לעינב ולהיות רגועה – את לא תפסיקי לקבל מחמאות עוד הרבה זמן אחרי החתונה :) בהצלחה ו….מזל טוב :)

החתונה של דנה ואילן

הגעתי אל עינב לאחר המלצה של חמה של הצלם שלנו לאחר שהבין שאני לא רוצה להתאפר ובאופן כללי לא אוהבת את עצמי עם איפור. הוא סיפר שהוא מכיר מאפרת בדיוק בשבילי, מעולה באיפור טבעי ובלי הרבה היסוסים אימצתי את המלצתו. עינב התגלתה לא רק כמאפרת מקצועית עם ניסיון עשיר, אלא גם כבחורה כיפית וחמה שפשוט כיף להעביר איתה את השעות הראשונות היום החשוב הזה. האיפור היה בדיוק לטעמי, החזיק עד הסוף, התסרוקת הייתה מהממת ולא התפרקה כלל על אף הריקודים וההשתוללות הרבה ברחבה. בקיצור, ממליצה בחום, אווירה כיפית, שירות מקצועי ומראה מנצח. זה כדאי :-)

החתונה של הדר

עינב הוסיפה ליומי המיוחד- המון הנאה ורוגע… היא אירחה אותי ואת חברותיי בסטודיו הביתי שלה, ויצרה אווירה כפית. התסרוקת והאיפור היו מאוד מאוד עדינים ויפים (בדיוק כמו שרציתי), והחזיקו מעמד לאורך כל החתונה. אחת מחברותיי, אשר ליוותה אותי ביום החתונה, סגרה אף היא עם עינב, וכך יצא לי להיות אצלה גם על תקן מלווה, ולהתבונן מהצד על היחס הנפלא והחברי של עינב. אותי אישית היא מאוד הרגיעה ביום החתונה, היא מקצועית להפליא ויש לה אישיות כובשת… פשוט רציתי לקחת אותה איתי לחתונה !!! ;-) לסיכום, אם את מחפשת מישהי מקצועית, יצירתית, שפיצית, עם אישיות כפית- עינב תתאים לך בול! אני ממליצה על עינב מכל הלב.

החתונה של חפצי

שמגיעים לעינב, לא מקבלים רק תסרוקת ואיפור, אלא זוכים גם בחברה שמלווה אותך לאורך הדרך! משיחת הטלפון הראשונה, לאורך תסרוקת+איפור הניסיון ועד לרגע שאת יוצאת ליום הצילומים, המטרה של עינב היא לגרום לך להרגיש מיוחדת, רגועה ויפה! התסרוקת הייתה כ”כ מיוחדת ויחד עם זאת כ”כ טבעית ויפייפה. החזיקה כל הערב למרות כל ההשתוללויות, הריקודים והתלאות שהעברתי אותה. גם האיפור היה מדהים, מחמיא, מדגיש את המאפיינים הטובים ועם זאת טבעי לחלוטין! הייתי מאופרת למשעי אבל עדיין הייתי אני!!! כולם, ובמיוחד החתן (שלא סובל איפור בד”כ), לא הפסיקו לומר לי כמה אני יפה ומדהימה!! עוד עניין שמאוד חשוב אצלה הוא שהיא לא דוחפת סיכות/תוספות/תכשיטים/תוספות שיער. אם לא צריך, היא תאמר שלא צריך! למרות שאני כן לקחתי ממנה מסרקיות לשיער כי הן פשוט מדהימות ובמחירים סבירים ביותר! עצה חשובה! אם יש לך אפשרות, תתארגני אצלה! האוירה אינטימית ואישית (שלא כמו סלוני הכלות שמרגישים כמו סרט-נע). אחרי שעינב דאגה, או יותר נכון הפצירה בי, שאני אוכל כמו שצריך. הזמנו אוכל לה, לי ולאחותי וישבנו כמו 3 חברות ותיקות שנפגשות לבראנצ’ בכיף שלנו.. פשוט כיף!!!

החתונה של לינור ברשטיין

“לכל הכלות שעדיין מתלבטות שלום רב, גם אני הייתי כמוכן, לא היה לי מושג את מי לבחור משלל האופציות שהיו פרושות לפני.. הגעתי לאתר ופשוט התחלתי לקרוא את התגובות על עינב וזה היה נראה יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי!! אז החלטתי לבדוק בעצמי, ואכן, לשמחתי הרבה, מסתבר שהכל היה אמיתי!! זה התחיל מהיחס החם והמתעניין שהגעתי לאיפור ותסרוקת ניסיון. בהתחלה קצת חששתי מכיוון שאני לא מהטיפוס המתאפר, אבל החששות התפוגגו מהר מאוד כי עינב קלעה בדיוק הן באיפור והן בתסרוקת (וגם התאימה לי קשת מדהימה לשיער..) כמו כן היא דאגה עוד לפני האירוע להתקשר, להרגיע ולתת טיפים חשובים. ביום האירוע עצמו הרגשתי שאני עם עוד חברה ובין היתר היא גם מאפרת ומסרקת אותי:) האיפור והתסרוקת יצאו מדהים (חשוב לציין שבפגישת ניסיון עינב רושמת לעצמה הכל ככה שהיא מגיעה מוכנה) קיבלתי מחמאות כל הערב וזה היה כייף גדול. האיפור והתסרוקת לא זזו כל הערב וגם עינב ציידה אותי עם גלוס ופודרה ליתר ביטחון (אבל לא היה בהם צורך). אני יודעת שלכל אחת ואחת מכן יש את הרצון שהאירוע יהיה מושלם, ויותר חשוב להיראות מושלם, ובלב שלם אני יכולה לומר שבזכות עינב ככה אני הרגשתי!! ואני ממליצה בחום ובאהבה גדולה לכל אחת מכן לבחור בעינב. אני מאושרת מהבחירה שעשיתי ואני בטוחה שגם אתן תרגישו כך:) שיהיה לכולכן המון מזל טוב ורק בשורות טובות. “

החתונה של אודליה

“הגעתי אל עינב דרך חיפושים באינטרנט. כבר בשיחה הטלפונית איתה הבנתי שהגעתי לבחורה הנכונה. עינב עיצבה לי תסרוקת פשוט מההממת. והאיפור היה פשוט ויפה. בדיוק כפי שביקשתי. מעבר למקצועיות עינב היא גם בחורה מדהימה. נעימה ומצחיקה. כזאת שתרצי לצידך ברגעים מרגשים ומלחיצים כאלה. אני ממליצה בחום!”

החתונה של נגה

מקצועית, נעימה מאוד ומצוינת. תסרוקת ואיפור ניסיון נעשו מכל הלב והייתה השקעה ממשית ואכפתיות לאורך כל הדרך. ממליצה בחום.

החתונה של אינה גרשברג

“הסיבה שאני ממליצה על עינב לכל חברה שמתחתנת היא שאצל עינב מקבלים גם כישרון ומקצועיות וגם אישיות מקסימה, חמה ודואגת. היה לנו חיבור מיידי והרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה לחלוטין! “

החתונה של ריקי וכפיר

אני מצאתי את עינב דרך mit4mit, היו עליה רק חוות דעת טובות (כולן ללא יוצא מן הכלל נתנו לה 5) אז החלטתי ששווה לפגוש אותה. כבר בשיחת הטלפון הראשונה עינב מצאה חן בעיני. קבענו להיפגש לתסרוקת ואיפור ניסיון. הגעתי לעינב והיא הייתה מקסימה בידיוק כמו בטלפון, סגרתי איתה על המקום ללא היסוס.אני חייבת לומר שביום החתונה עינב התעלתה על כל הציפיות שלי ממנה, היא הייתה מעצבת שיער+מאפרת+חברה+פסיכולוגית. היא פשוט הפכה את היום הלחוץ ליום כיפי, ידעה להרגיע אותי ולייעץ לי ופשוט הייתה קשובה מאד אליי, אני חייבת לציין שאני די ביישנית בדרך כלל, אבל עם עינב הרגשתי מאד בנוח.וכל זה רק בונוס על התסרוקת והאיפור שיצאו פשוט מדהים!!! והחזיקו מעמד עד הרגע האחרון.התסרוקת הייתה בידיוק מה שדימיינתי, והאיפור מהמם ועדין, כך שעדיין הרגשתי כמו עצמי ולא כאילו התחפשתי (זה הסגנון של עינב- טבעי ועדין). קיבלתי אין סוף מחמאות.בנוסף עינב גם איפרה את אמא שלי, את חמותי ואת גיסתי וסירקה את חמותי וכולן כמובן היו מרוצות מאד. מה עוד שהיא הספיקה לתקתק את כולנו עוד לפני היציאה לצילומים. עינב גם מעצבת אביזרי שיער יפים מאד בעצמה והיא מוכרת אותם במחירים זולים יחסית לאביזרי שיער לכלות. כשהיא סירקה את חמותי היא אפילו המליצה לה על אביזר זול יותר בגלל שחשבה שיותר מתאים לה, ולבסוף נתנה לה אותו במתנה. היא לא הטיפוס שינסה לדחוף לכן משהו שלא תרצו, היא אמיתית ותמליץ באמת על מה שמתאים לכן. לסיכום- היה פשוט מושלם!!!

החתונה של עדי ועמית

עינב מאפרת ומעצבת שיער בחסד, בחורה מקסימה שתעשה הכל כדי להפוך אותך לנסיכה אמיתית. כבר משיחת הטלפון הראשונה עינב נתנה לי תחושה שהיא כנראה תהיה זו שאעביר איתה את בוקר החתונה ואכן בפגישת הנסיון אחרי הדגמה של כמה סגנונות איפור ועיצוב שיער סגרתי איתה את התאריך ואפילו רכשתי מסרקייה לשיער בעיצוב אישי שלה (עדינה ומתאימה בדיוק לשמלה שבחרתי). את בוקר החתונה היה חשוב לי להעביר בצורה נינוחה ורגועה עם האנשים הקרובים אלי ביותר ועינב היתה תוספת מושלמת ליום הזה , העברנו את הבוקר בכיף , בצחוק ועם המון מצב רוח טוב. סמכתי עליה בעיניים עצומות ונתתי לה יד חופשית להפוך אותי לנסיכה :) מומלצת בחום !!

החתונה של עדי ועמית

עינב מאפרת ומעצבת שיער בחסד, בחורה מקסימה שתעשה הכל כדי להפוך אותך לנסיכה אמיתית. כבר משיחת הטלפון הראשונה עינב נתנה לי תחושה שהיא כנראה תהיה זו שאעביר איתה את בוקר החתונה ואכן בפגישת הנסיון אחרי הדגמה של כמה סגנונות איפור ועיצוב שיער סגרתי איתה את התאריך ואפילו רכשתי מסרקייה לשיער בעיצוב אישי שלה (עדינה ומתאימה בדיוק לשמלה שבחרתי). את בוקר החתונה היה חשוב לי להעביר בצורה נינוחה ורגועה עם האנשים הקרובים אלי ביותר ועינב היתה תוספת מושלמת ליום הזה , העברנו את הבוקר בכיף , בצחוק ועם המון מצב רוח טוב. סמכתי עליה בעיניים עצומות ונתתי לה יד חופשית להפוך אותי לנסיכה :) מומלצת בחום !!

עיצוב שיער ואיפור לליאור הכלה

כבר מההסתכלות הראשונית באתר של עינב היה לי ברור שהיא תהיה מעצבת השיער והמאפרת שלי לחתונה- כל כך הרבה אפשרויות וכל אחת מתאימה בדיוק לכלה הספציפית. עוד בשיחת הטלפון איתה הבנתי שמדובר בבחירה נכונה, עינב נעימה ומרגיעה, מסבירה ונותנת טיפים מועילים מאוד. באיפור הניסיון עינב הייתה סבלנית ומקצועית והראתה כמה אופציות שרציתי העיקר שאהיה מרוצה. אבל הכי חשוב- יום החתונה עצמו: עינב משרה כזו אווירה רגועה וכיפית הכל נעשה בסבלנות (3 תסרוקות לאחותי עד שהיא מצאה את ה”אחת”). עינב איפרה ועיצבה תסרוקות לי, לשתי האחיות שלי ולאמא שלי והכל היה מדהים!! לא זז כל הערב (בלחות של אוגוסט עד 3 בלילה). עינב ציידה אותנו בערכת טאץ’ אפ והסבירה לאחותי איך לפרק את התסרוקת שלי (היה אסוף שנפתח לפזור) וכולנו קיבלנו המון מחמאות. בקיצור ללא ספק ה- בחירה הנכונה לכלות!! מומלצת בחום

החתונה של אילנית

אמנם עבר זמן רב מאז “היום הגדול”…אך קשה לשכוח את הבחורה המדהימה שבזכותה הרגשתי ככלה הכי מהממת בעולם!! האיכפתיות, הדאגה, הסבלנות, הרוגע וההשקעה… לא תמצאו את כל אלה בשום מקום אחר!!! לכן, לכלה שקוראת את זה- אל תחשבי פעמיים!!! לא תצטערי!! בהבטחה!. אילנית.

החתונה של אודליה

עינב בחורה מקסימה, מקצועית ומאוד מומלצת בעיקר ביום החתונה שבו כל כלה לחוצה. עינב תדע איך להרגיע ולשחרר את הלחץ בדרכה הנעימה והחברית וכמובן להוציא אותך הכלה הכי יפה בעולם והכי מרוצה. אני מאוד ממליצה על עינב שהיא מאפרת ומעצבת שיער מדהימה ובנוסף בעלת אישיות מדהימה.

החתונה של ליטל

מה שאני יכולה להגיד בכמה מילים בן אדם טוב ידיים מעולות מעולת מקסימה ומה שאני יכלה להגיד זה שהיא ממש נותנת לך להיות רגיעה לפני היום הגול שלך וככה אני הרגשתי כלות מקסימות אני ממליצה לכם בחום לב גדול רק עינב ידיים זהב ויותר מזה .

החתונה של אלה

עינב עשתה עבודה מעולה! הגיעה לביתי בזמן והכל התנהל לפי לוח הזמנים שלי, מה שהיה לי מאוד חשוב. היא הייתה מאוד נחמדה ואנושית ויצרה אוירה מרגיעה וכיפית, וכמובן הכי חשוב תוצאות העבודה שלה: תסרוקת ואיפור היו מדהימות, וקיבלתי המון מחמאות. בחרתי את עינב כי היה לה ציון הכי גבוה ב MIT4MIT והיא אכן הוכיחה את עצמה, ממליצה עליה מאוד.

החתונה של ליטל ואיל

“ראיתי באינטרנט עבודות של עינב וקלטתי בנות שאני מכירה וראיתי שהעבודה מדהימה. וזה מה שחיפשתי איפור ותסרוקת פשוטה אבל איכותי ומקצועי והעיקר שיחזיק לערב שלם ולא אצטרך להתעסק עםזה באירוע או שיטריד אותי. לא תיארתי לעצמי בהתחלה עד כמה חשוב שהמאפרת והמסרקת תהיה קשובה ומקסימה כמו עינב וזה עשה לי את היום הזה. ראשית עינב הגיעה ממש בזמן שלכלה לחוצה ביום האירוע ושעה שנקבעה עם וידאו וצלמים וכו’ זה מאוד חשוב. במלון היא ישר צילצלה ואירגנה דברים כמו תאורה, מראה גדולה וכו’ והכי חשוב שיביאו לי פירות ושתייה והיה נפלא איתה לי ולחברה שליוותה אותי. עינב סירקה אותי(הכינה את הבייבליס )אופציה להתקלח לפני האיפור. ההרגשה היתה כאילו כל דבר שרק חשבתי עליו עינב מיד אמרה בקול וטיפלה בעניין. איפור הניסיון בעיקר נתן הרגשה שעינב קולטת אותי ואת הסגנון ולא משנה אם כתבה מספר מייקאפ כזה או אחר כי עד לאירוע עצמו דברים משתנים. סמכתי על עינב בעיניים עצומות ולא יכולתי לדמיין עבודה כל-כך טובה. עינב ציידה אותי גם בפודרה לתיקונים ושפתון והיתה פשוט נפלאה. לבעלי שמה קצת פודרה שלא יבריק בצילומים, עזרה לו עם העניבה ולי עם השמלה ואני ממליצה בחום גם בגלל היחס, הרצינות, המקצועיות ובגלל שעינב היא כל-כך חמודה שנעים לעבור איתה את היום וגם למי שמתאים במקום לקבוע עם שני אנשי מקצוע שונים לאיפור ולסירוק ושיהיו מתואמים וזמנים ולחץ בבוקר החתונה שה שעינב מקצועית מאוד בשני התחומים זאת מעלה ענקית שלה. ולך כלה יקרה כדאי- לא תתאכזבי(: מזל-טוב”

איפור ושיער לחתונה של ליאור

אם יש משהו שלא הייתי משנה בחתונה שלי זה את האיפור והשיער! כבר משיחת הטלפון הראשונה שלי עם עינב ידעתי שהיא האחת, לאיפור נסיון כבר הגעתי מוכנה עם המקדמה כי ידעתי שאיתה אני הולכת לסגור. ביום האירוע הגיעה בזמן כמובן עם מצברוח ואווירה רגועה ומחבקת שאותה הייתי צריכה, אני בנאדם לחוץ מטבעי ואם לא היא ככל הנראה שהייתי מתחרפנת באותו הבוקר. האיפור היה מושלם וכך גם השיער ואפילו אחרי תקרית עם ממטרות בזמן הצילומים הכל נשאר כאילו לא קרה כלום. אז תודה לך עם כך שהצלחת לגרום לי להרגיש מושלמת ומהממת ביום המיוחד שלי

החתונה של Elina וLiron

מאוד נהניתי מהשירות. עינב מאוד מקצועית ובעלת טעם מצוין. יודעת טוב מאוד לקלוט את הטעם והסגנון של הלקוח וביום של החתונה יודעת ליצור אווירה רגועה. הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה וקיבלתי המון מחמאות על האיפור והתסרוקת שעינב יצרה. אלינה איטן