ימים של שמש – הפקת כלות חגיגית

לכבוד הקיץ והחגים שבפתח הרמנו הפקה חגיגית ורעננה שמדגימה איך גם בימי השמש החמים אפשר לקבל השראה אוורירית וקלילה.

לנו הכלות חשוב להיראות הכי יפות ביום החתונה אבל לא פחות חשוב מכך, שנוכל לזוז ולרקוד ושהאיפור והשיער יהיו עמידים וישארו במקום לכל אורך האירוע. זה אמנם נשמע כמו קלישאה אך זה נכון – את הכי יפה כשנוח לך. ולכן, צריך שלך ככלה יהיה נעים ביום שלך ושבימי הקיץ החמים לא תהיה הרגשה של דביקות ואי נוחות מהשמלה, התסרוקת והאיפור.

איפור כלות ושיער עינב בר

ההפקה שלפנינו, צולמה על ידי הצלם המוכשר עידן חסון במקום מקסים אשר נקרא ״בית אנדרומדה״ ביפו, גן אירועים קסום שנותן לנו את היופי של טבע ונוף מקסים שנשקף מן הגג שלו, אך גם מכיל מקום סגור עם מזגן בעיצוב מרשים ביותר, מה שאפשר לנו להינות מהצילומים גם בחוץ וגם בפנים.

מעצבת האירועים והמפיקה מורן חסיד אירגנה את הסט ושילבה ארט מקסים של בלונים, כוסות יין ועיצוב מואר ורענן. את שמלות הכלה לקחנו ממעצב השמלות שלומי יקיר, שהשמלות שלו הן נוחות ועדינות, כאלו שלא נדבקות לגוף, אך גם קלאסיות ורומנטיות, מה שנתן מראה רך ונעים והתאים מאוד לצילומי הקיץ.

בהפקה זו אני הייתי אחראית על עיצוב השיער, האיפור והסטיילינג, כאשר בחרתי תסרוקות נוחות וכיפיות לקיץ: תסרוקות אסופות המשלבות צמות בשיער עם פרחים, ותסרוקות של חצי קוקו, מה שמקל על הכלה בכך שלא כל השיער מכסה את העורף, הגב או הפנים. בנוסף שילבתי אקססוריז עדינים שנותנים מראה רך ונוח ונתנה דגש למראה העדין של הדוגמניות. בנוסף, הגוונים של ההפקה הם גוונים קייציים אשר נותנים אור והרגשה קלילה כגון: ורודים, שמנת, לבן זהב וצהוב. השילוב של הגוונים הללו נעשה באמצעות תכשיטים מזהב לשיער ולידיים, פרחים צהובים, לבנים וורודים, בלונים בצבעי לבן וצהוב מה שנתן לנו את המראה הכללי של הקונספט שנבחר ויכול לשמש השראה מקסימה לכלות המתחתנות בחודשי הקיץ.

_MG_9338
תסרוקת כלות עינב בר

גווני האיפור הם פסטלים ועדינים כגון: זהבים, אפרסק ורוד או שמנת בעיניים, שפתיים בגווני אפרסק וורוד כאשר הדגש הוא על איפור רך ולא מוגזם. את הפרחים המרעננים עיצבה לנו פלורנס עיצוב בפרחים אשר בחרה עבורנו את הפרחים הטריים והעונתיים ועיצבה גם זרים ליד כצמידים,זרים לשיער וזרי כלה.

הצילום הרך והמואר השלים את מראה ההפקה הקייצית ונתן הרגשה של רעננות וחגיגיות.

תסרוקת כלות עינב בר
עיצוב שיער ואיפור ביוטי

תסרוקת כלות עינב בר

שנה טובה:)

עינב בר

עיצוב שיער ואיפור: עינב בר
צילום: עידן חסון
שמלות: שלומי יקיר
עיצוב והפקה: מורן חסיד
פרחים: פלורנס
לוקיישן: בית אנדרומדה