אורבני שיק – הפקה עם נמשים

מי שמכיר אותי יודע שבנוסף לזה שאני מעצבת שיער ומאפרת, אני גם נוהגת להפיק ולעשות סטיילינג בהפקות שלי.

בכל תקופה קצרה אני נוהגת להרים הפקות כלות או ביוטי, בנושאים ובלוקיישנים שונים. הפקה וסטיילינג של יום צילומים כזה כוללת בחירה של הלוקיישן ונושא ההפקה, תיאום ועבודה משותפת עם הצלם, עיצוב שיער ואיפור לבנות, התאמה של השמלות, תכשיטים, פרחים וסטיילינג. כל הכנה ליום צילומים שכזה היא מורכבת אך גם מרגשת, וכשבסופו של דבר התוצאה יוצאת מושלמת, זה כיף ומדהים כל פעם מחדש.

אחת ההפקות המקסימות לדעתי שעשיתי לאחרונה, היתה צילומים בנווה צדק של שתי הדוגמניות המקסימות נועה ורותם, שלשתיהן גם שיער ג׳ינג׳י-אדמוני מדהים ביופיו. האיפור שהתאמתי להן הוא במראה טבעי ונקי, עם אודם בגוון אפרסק, מה שנתן להן מראה נעים ורך ומבליט את השיער האדמוני היפהפה שלהן. בשיער עצמו שילבתי זרים אמיתיים וצמות, שזהו מראה שהרבה כלות בוחרות לעשות ביום החתונה, ולדעתי הוא גם נעים ורך אך גם מרשים מאוד.

הפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב ברהפקת כלות עינב בר

עיצוב שיער איפור וסטיילנג: עינב בר

צילום: שי שחר

שמלות כלה: יאקי רביד

פרחים : קוליברי פלאוורס

דוגמניות : נועה ורותם המקסימות