איפור כלות מקצועי

מי מאיתנו לא מחכה ליום הזה, הרגע המרגש והקסום הזה בו נעמוד מתחת לחופה, מוקפות באנשים שאנחנו אוהבות ונהיה הכי זוהרות שאפשר, מבפנים ומבחוץ.

כדי להראות הכי טוב שאפשר ביום החתונה, על הכלה להעזר במעצבת שיער ומאפרת מקצועית, אשר יודעת לגרום לכלה להיראות היא במיטבה. רבות מאיתנו אינן נוהגות להתאפר באופן יומיומי, ולכן ביום החתונה מעוניינות להיות מאופרות באופן מינימליסטי, מה שברור מאליו, אך בנקודה הזו חלקנו נוטות לחשוב שאם אנו לא מתאפרות כדרך קבע, ניתן להתפשר על מעצבת השיער והמאפרת לחתונה.

המלצתי היא: אל תוותרי על איפור מקצועי

איפור כלות ועיצוב שיער

איפור כלה מקצועי

הבחירה של מאפרת ומעצבת השיער היא מהחשובות ביותר שמבצעת הכלה לקראת היום המרגש בחייה.

לא כל מאפרת מנוסה בהכנת כלות ליום החתונה או מתמחה בכלות, ולכן יש לבחור במאפרת כלות מקצועי שיש לה ניסיון רב בתחום ויודעת מה נדרש עבור הכלה ביום זה. יום החתונה הוא אירוע חד פעמי , ולכן אין כאן מקום לתיקון. התמונות והסרטוני הוידאו הם אלו שילוו אותנו במשך שנים רבות ולכן מעבר להיראות טוב מול המראה, חשוב שניראה טוב גם בוידאו ובסטילס. הניסיון הנדרש ממאפרת כלות הוא לדעת לעבוד באופן כזה שהאיפור ייראה מעולה בתמונות ולכן למאפרת מקצועית שלה ניסיון רב בטלויזיה ומגזינים יתרון משמעותי. חשוב שתדעי, לדעת לאפר באופן מינימילסטי ומקצועי שיחזיק מעמד לאורך האירוע ויצטלם טוב, זו מיומנות גבוהה מאוד ולכן חשוב לא להתפשר.

סוגיה חשובה נוספת היא סוגיית היחס האישי: מאפרת המתמחה בכלות תעניק לרוב לכלה את מלוא תשומת הלב, ולא תבצע את עבודתה על מנת להספיק כמה שיותר לקוחות באותו היום, כפי שעלול לקרות אצל מאפרות שאינן מתמחות בתחום.

איפור כלות ועיצוב שיער

איפור בקו עדין ונקי

התאמת האיפור והשיער לאירוע

מעבר לסוגיית הרמה המקצועית של המאפרת, יש להדגיש גם שעצם ההכנה של כלות לחתונתן

מצריכה הכנה שונה מצד המאפרת. מעבר לכך שעל האיפור להיראות יפה ומתאים לכלה, יש להתאים אותו לשיער, לשמלה ולדברים שאנו רוצים להבליט או לטשטש. יש חשיבות גבוהה לשימוש בחומרים שהם עמידים ויחזיקו לכל אורך האירוע, שכן לא מספיק שנצא יפות מהסטודיו או ממקום ההתארגנות, אלא שהאיפור והשיער יחזיקו מעמד לאורך הערב ולא יהרסו לחלוטין. המלצתי היא, בבואך לבחור מאפרת לקראת החתונה, חשוב לקחת מישהי שאת אוהבת את העבודות שלה וכשאת מסתכלת בתמונות של כלות שהיא איפרה את אוהבת מה שאת רואה ומתחברת לקו שלה, ובנוסף חשוב לראות שיש לה ניסיון עם הרבה כלות שגם להן יש את הקו שאת רוצה.