עינב בר
ליאור
"

כבר מההסתכלות הראשונית באתר של עינב היה לי ברור שהיא תהיה מעצבת השיער והמאפרת שלי לחתונה- כל כך הרבה אפשרויות וכל אחת מתאימה בדיוק לכלה הספציפית. עוד בשיחת הטלפון איתה הבנתי שמדובר בבחירה נכונה, עינב נעימה ומרגיעה, מסבירה ונותנת טיפים מועילים מאוד. באיפור הניסיון עינב הייתה סבלנית ומקצועית והראתה כמה אופציות שרציתי העיקר שאהיה מרוצה. אבל הכי חשוב- יום החתונה עצמו: עינב משרה כזו אווירה רגועה וכיפית הכל נעשה בסבלנות. עינב איפרה ועיצבה תסרוקות לי, לשתי האחיות שלי ולאמא שלי והכל היה מדהים!! לא זז כל הערב (בלחות של אוגוסט עד 3 בלילה). עינב ציידה אותנו בערכת טאץ' אפ וכולנו קיבלנו המון מחמאות. בקיצור ללא ספק ה- בחירה הנכונה לכלות!! מומלצת בחום