עינב פשוט מדהימה! הגעתי אליה בהמלצת אחותי ואני כל כך שמחה שהקשבתי! כבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שיש חיבור. הגעתי לאיפור ושיער לניסיון, היא הראתה לי כמה סגנונות והמליצה על מה שמתאים לי אבל עדיין הייתה מאוד קשובה לרצונות שלי. היא תמיד הייתה זמינה לכל שאלה או התייעצות ותמיד עם אנרגיות חיוביות. חוץ ממני היא עשתה תסרוקת לאחותי, איפרה אותה, את אמא שלי, חמתי ודודה שלי ולא הפסיקו להחמיא לנו על העבודה הנפלאה. בבוקר החתונה עינב הגיעה עם חיוך, שמרה על אווירה טובה, זרמה עם שינויים שרציתי והיה לי פשוט כיף! אני כל כך שמחה שבחרתי בעינב!