עינב, תודה תודה תודה! הוצאת את כולנו פשוט יפהפיות ויעידו על זה כמות המחמאות. קלעת בדיוק לטעם של כל אחת ולמרות שהיינו 5 נשים (ועוד 3 זאטוטות שובבות), כל אחת מאיתנו הרגישה שקיבלה ממך 100% סבלנות, תשומת לב והקשבה. את בטח שומעת את זה הרבה - אבל באמת שאת אלופה! מקצועית, מדויקת, מוכשרת בטירוף ומסוג האנשים שאתה רוצה סביבך ביום הלחוץ הזה.