עינב איפרה אותי ואת אחותי לכבוד אירוסי אחותי. עינב מקסימה, חמה ומשרה אווירה נעימה, וכמו כן עובדת במקצועיות ובדיוק רב. הרגשנו שהגענו למקום הנכון ושאנחנו בידיים מקצועיות ונכונות! עינב פשוט קולטת את הלקוחה שמולה, ומבינה מה היא אוהבת ומה הכי יחמיא לה ויהפוך אותה להכי יפה שהיא יכולה להיות. התוצאות מדברות בעד עצמן, נראינו מדהים והרגשנו מדהים! ממליצה בחום!!