עינב בר
רינה
"

הכל התחיל לקראת החתונה של בני לפני שלוש שנים, בהם הייתי עם המון חששות והתלבטות. החלטתי לבדוק על עינב, התחלתי לעיין באינטרנט ומשהו בלב שלי הרגיש שאני יכולה לסמוך עלייך. החלטתי לתת הזדמנות ואכן לא התאכזבתי, השקעת, היית סבלנית, אכפתית, אנושית ורגישה. ממך יצאתי עם תחושה מדהימה ובטוחה בעצמי, וכך גם אמא שלי הרגישה מסופקת ויפה! עכשיו אחרי שלוש שנים אני מתארסת, והדבר הראשון היה לפנות אלייך בחזרה, דווקא בגלל האנושיות והמקצועיות שלך. תודה רבה לך!