עינב עשתה לי תסרוקת ואיפור ועשתה גם לשתי בנותיי תסרוקות. היא הייתה סבלנית ומקצועית והסבירה לכל אחת בסבלנות מה יתאים לה. היא התאימה את התסרוקות לאופי הצנוע של האירוע, וגרמה לכולנו להיות יפות ושמחות. בנוסף למקצועיות שלה היא הפכה ברגע לחברה והשרתה אווירה כיפית בבית!