חוץ מהעובדה שעינב מקצועית בטירוף, היא גם בנאדם מקסים. נפגשנו לראשונה בחתונה של אחי כשהיא עשתה לי ולאימי את השיער והאיפור, ונפגשנו שוב בחתונה שלי שהיא שוב הייתה אחראית על השיער והאיפור של שתינו ושל המלווה שלי. בשני המקרים קיבלתי אינסוף מחמאות, והשיער והאיפור נשארו כשהיו גם אחרי שעות ארוכות, ריקודים וקפיצות. לכל אורך הדרך עינב השרתה עלי רוגע, הרגשתי שאני בידיים טובות. ממליצה עליה בחום לכל מי שרוצה יום חתונה כיפי ורגוע, וגם תוצאות מעולות.