עינב היא ללא ספק המאפרת ומעצבת שיער מספר 1!!! היא אלופה ומקצועית מאוד! היה לי יום מושלם איתה, גם במהלך היום וגם בערב היא ליוותה אותי לחתונה לתיקוני שיער ואיפור וזה היה פשוט מדהים וכיף! בנוסף היא גם איפרה ועשתה לי עיצוב שיער לצילומי טראש שלנו וגם ביום הזה הכל היה מושלם וכיף! היא מאוד קשובה לרצונות של הכלה ובנוסף גם מכוונת ומייעצת למי שרוצה ומתלבטת. אני ממליצה עליה בחום רב!!!