עינב בר
נוגה
"

לכבוד חתונתו של אח של חבר שלי, עינב איפרה את אמו של החתן, את אחותו ואותי. היא הייתה מקסימה, מרגיעה ונעימה. היא עבדה במקצועיות וידעה להתאים את האיפור והשיער לכל אחת מאיתנו. היא הייתה קשובה לבקשות שלנו ועשתה עבודה נפלאה.