מור"אחותי התחתנה לפני 3 שנים ומאז כל אירוע במשפחה הקרובה נעשה בליווי של איפור ושיער על ידי עינב. למה? כי כיף כל פעם מחדש לקבל מחמאות על האיפור והשיער גם כשזה בסוף האירוע, ולדעת שהכל עומד במקום עד הסוף בדיוק כמו שיצאתי מעינב. מדהימה.