עינב הייתה מדהימה משיחת הטלפון הראשונה ועד יום החתונה! בתור אחת שלא מתאפרת ביום יום סמכתי על עינב בעיניים עצומות והיא התאימה לי איפור עדין ויפה שגרף מחמאות רבות! בנוסף התסרוקת יצאה יותר יפה ממה שדמיינתי וכולם אמרו שהיא ממש מתאימה לי ומרשימה! עינב מקצועית מאוד ומכניסה שמחה ואווירה טובה לבית ביום ההתארגנות, ממליצה בחום!