לירן"עינב ארגנה אותי ואת אימי לחגיגת הברית של התאומות שלי. היא קלעה בול לתסרוקת שרציתי, השיער החזיק מעמד כל האירוע (למרות שהוא חלק ולא ציפינו) והאיפור היה מקצועי ומושלם. מעבר לכך היא בחורה מקסימה ונהננו מאוד בחברתה. תודה עינב.