אל עינב הגעתי לאיפור ועיצוב שיער לחתונה של אחותי. איני מתאפרת ביום יום וקצת חששתי מאיפור מוגזם וממראה שאינו טבעי, עינב איפרה אותי איפור עדין ומהמם שקלע בול לטעם שלי וממש מעל הציפיות. האיפור והעיצוב שיער יצאו מדהים ולא הפסקתי לקבל מחמאות. מומלץ בחום!!