עינב היא אישה נעימה, מקצועית ועם אנרגיות חיוביות! עינב איפרה אותי ועשתה לי תסרוקות לצילומי זוגיות וחתונה. מהרגע הראשון הבנתי שהגעתי לידיים טובות, כאשר עינב אמרה לי שהמטרה היא להיצמד למראה הטבעי שלי ולא לשנות אותי. התוצאה הייתה מהממת! איפור ותסרוקת יפים ועדינים, שהשתלבו בצילומים בטבע בול! אם תגיעו להתאפר אצל עינב בסטודיו, תזכו להנות משתייה חמה ועוגיות, והסטודיו ממש יפה ומוזיקה נהדרת מתנגנת ברקע. תודה רבה על החוויה הנהדרת!