עינב בר
ליאת ל.
"

עינב היא המאפרת שאתן רוצות ביום החתונה איתכן. מקצועית, רגועה, מנוסה, והכי חשוב זורמת עם מה שאת רוצה. עינב איפרה אותי לחתונתי לפני יומיים. קיבלתי המון מחמאות על האיפור והשיער והוא החזיק מעמד מעולה גם בחתונת צהריים בחודש אוגוסט! ממליצה בחום!