הגעתי לעינב בעקבות המלצה של חברה טובה שביום חתונה עינב איפרה אותה. ראי המלצה זו כהמלצה של אחות. זכיתי להיות מאופרת תחת ידיה הנפלאות והמוכשרות של עינב. היה כל כך כיף להעביר איתה את הזמן בהתארגנות כמו עם חברה טובה. עינב מקצועית ובעלת ניסיון רב ויצאתי מאושרת ובתחושה שידיים ועיניים טובות ומוכשרות מלוות אותי.