עינב בר
יערה
"

עינב אלופה, ממש! אני ממש לא נוהגת להתאפר ודי חששתי מכל הסיפור. ביקשתי מעינב שייראה טבעי ככל האפשר, ואכן היא הצליחה לאפר ולעשות לי תסרוקת שממש גרמו לי להרגיש בנוח. כל היום החמיאו לי בטירוף! והמדהים היה שאמרו לי 'וואו את נראית מעולה, מה עשית?' - כלומר מרוב שעינב הצליחה לעשות הכל טבעי, באמת לא בלט לאנשים שהתאפרתי. חוץ מזה שעינב סופר מוכשרת וקשובה, היא גם בן אדם ממש נעים. כל החוויה הייתה ממש מעולה.