עינב אחראית ויסודית, הגיעה אליי לפנות בוקר (חתונת שישי צהריים), לאיפור ושיער שלי ושל אמא שלי. אני לא בטוחה מי יצאה יותר יפה. לא עשיתי לעינב חיים קלים, ולמרות שעשינו ניסיון לפני החתונה, ביום החתונה שיניתי את דעתי יותר מפעם אחת. עינב החליפה תסרוקות עד שהייתה בטוחה שאני מרוצה ב-100%. היא קולעת צמות יפהפיות במהירות מטורפת, ועובדת עם חומרים מעולים. ממליצה מכל הלב.