עינב היא אחת המאפרות ומעצבות השיער הטובות שהייתי אצלן. הגעתי לעינב לפני שבע שנים לאיפור ושיער של נשף יב'. יצאתי מרוצה מאז ועד היום. עינב לבבית, כיף לבוא אליה ויותר כיף לצאת ממנה עם איפור יפהפה ועדין שמעצב את הפנים בצורה הטובה ביותר. כעת אני מצטלמת לצילומים מקצועיים ועינב אשת סוד ומקצוע מושלמת!! ממליצה בחום!! לכל אחת להגיע אליה, כולן יוצאות ממנה מרוצות וחוזרות אליה באירוע הבא.