איתמר"עינב היא פשוט מדהימה ומקצועית, אני מאוד מאוד ממליצה עליה. עשתה לי איפור ושיער בדיוק כפי שחלמתי והשרתה עליי תחושת ביטחון וקלילות לאורך כל הזמן. עוד דבר חשוב לציין שהאיפור והתסרוקת החזיקו מושלם כל הערב למרות החום והלחות שהיו באותו יום.