עינב היקרה, תודה ענקית על איפור ושיער מהממים!!! אין ספק שעשינו בחירה מצוינת. אנחנו רוצות להודות לך מקרב לב על יום מקסים, על הסבלנות האין סופית, על הקלילות שלך, על הרוגע שלך ועל כך שעזרת לנו להפוך את היום השמח שלנו למושלם. המשיכי לעשות חיל, אין ספק שבאירועים הבאים את איתנו.