עינב בר
שירי ונועם
"

כבר בשיחה הטלפונית הראשונה שלי עם עינב כבר ידעתי שהגעתי למישהי רצינית, אמיתית, אכפתית ומקצועית הגעתי אליה לאיפור ניסיון בידיעה שמבחינתי אני רוצה אותה מראש לאורך כל היום של החתונה היה לי כיף איתה. הרגשתי שאני בידיים הכי טובות שרק אפשר היא טיפלה בי ובאחותי על הצד הטוב ביותר והכל בהתאמה לפי הטעם האישי שלי תוך העצה המקצועית שלה. היה לנו גם ממש יום כיף ביחד. עשינו הפסקת אוכל ביחד ושיתפנו אחת את השניה בדברים אישיים. מבחינת עינב, לא מדובר על יום עבודה של לדחוס כמה בנות בבת אחת ולעשות כמה שיותר כסף. עינב משקיעה בכל אחת ונותנת את הנשמה שלה תוך הקפדה על רמת מקצועיות גבוהה ביותר. היא בהחלט נדירה ואני ממליצה לכל אחת לעבור את החוויה הזו איתה