אני מצאתי את עינב דרך mit4mit, היו עליה רק חוות דעת טובות (כולן ללא יוצא מן הכלל נתנו לה 5) אז החלטתי ששווה לפגוש אותה. כבר בשיחת הטלפון הראשונה עינב מצאה חן בעיני. קבענו להיפגש לתסרוקת ואיפור ניסיון. הגעתי לעינב והיא הייתה מקסימה בדיוק כמו בטלפון, סגרתי איתה על המקום ללא היסוס. אני חייבת לומר שביום החתונה עינב התעלתה על כל הציפיות שלי ממנה, היא הייתה מעצבת שיער+מאפרת+חברה+פסיכולוגית. היא פשוט הפכה את היום הלחוץ ליום כיפי, ידעה להרגיע אותי ולייעץ לי ופשוט הייתה קשובה מאד אליי, אני חייבת לציין שאני די ביישנית בדרך כלל, אבל עם עינב הרגשתי מאד בנוח. וכל זה רק בונוס על התסרוקת והאיפור שיצאו פשוט מדהים!!! והחזיקו מעמד עד הרגע האחרון. התסרוקת הייתה בדיוק מה שדמיינתי, והאיפור מהמם ועדין, כך שעדיין הרגשתי כמו עצמי ולא כאילו התחפשתי (זה הסגנון של עינב- טבעי ועדין). קיבלתי אין סוף מחמאות. בנוסף עינב גם איפרה את אמא שלי, את חמותי ואת גיסתי וסירקה את חמותי וכולן כמובן היו מרוצות מאד. מה עוד שהיא הספיקה לתקתק את כולנו עוד לפני היציאה לצילומים. לסיכום- היה פשוט מושלם!!!