עינב בר
רוני אייש
"

לסגור עם עינב היה אחד הדברים שהייתי הכי שלמה איתם בחתונה שלי. זה התחיל בזה שראיתי המון המלצות בכל האתרים, ראיתי את העבודה המהממת שלה, אחרי זה שמעתי את השם שלה עם בעלי מקצוע שונים שעבדתי איתם ואז לבסוף השיחה איתה סגרה את העניין. עינב הייתה כל כך מקסימה, גרמה להרגיש טוב ובעיקר הרגיעה אותי. היא הסבירה לי בסבלנות איך היא עובדת ותיאמנו איפור ושיער לדוגמה. כשנפגשנו מהר מאוד הבנתי שהתחושות שלי היו מדויקות! עינב הייתה מדהימה, קלטה את הראש שלי מיד, הבינה בדיוק מה מוצא חן בעיני ועשתה עבודה מדהימה. ביום של החתונה היה הכי כיף אצלה בעולם!! הסטודיו שלה מקסים, התמונות יצאו מהממות, הייתי הכי מרוצה בעולם מהעבודה וגם אמא שלי ושל בעלי שגם רצו להתארגן אצלה. היא הייתה חייכנית, מקצועית, רגועה ובעיקר מרגיעה. האנרגיות שם היו מדהימות וזה רק בזכות מי שהיא. היה לי כל כך חשוב להרגיש טוב, להרגיש בנוח ולהיות רגועה שאני במקום מקצועי ועינב מעניקה את כל אלה ובגדול!!!