טוב, כל מילה מיותרת :) אך בכל זאת אחלוק אתכם את החוויה המדהימה שזכיתי בה עם עינב. חיפשתי מישהי מקצועית שתדע לעשות גם איפור וגם שיער לכלות. בנוסף לכך, לא רציתי להיות ביום החתונה שלי עם עוד כלות באותו סלון, רציתי להרגיש מיוחדת :), לכן היה לי חשוב למצוא מקום אינטימי ורגוע. לסטודיו של עינב הגעתי דרך המלצות באינטרנט ולא הצטערתי לרגע על כך. עינב היא מקצועית, נעימה מאוד ויודעת איך לגרום לך להרגיש הכי מיוחדת ביום חתונתך. את באמת יכולה להפסיק לחפש, לבוא לעינב ולהיות רגועה - את לא תפסיקי לקבל מחמאות עוד הרבה זמן אחרי החתונה :) בהצלחה ו....מזל טוב :)