עינב בר
לינור ברשטיין
"

לכל הכלות שעדיין מתלבטות שלום רב, גם אני הייתי כמוכן, לא היה לי מושג את מי לבחור משלל האופציות שהיו פרושות לפני.. הגעתי לאתר ופשוט התחלתי לקרוא את התגובות על עינב וזה היה נראה יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי!! אז החלטתי לבדוק בעצמי, ואכן, לשמחתי הרבה, מסתבר שהכל היה אמיתי!! זה התחיל מהיחס החם והמתעניין שהגעתי לאיפור ותסרוקת ניסיון. בהתחלה קצת חששתי מכיוון שאני לא מהטיפוס המתאפר, אבל החששות התפוגגו מהר מאוד כי עינב קלעה בדיוק הן באיפור והן בתסרוקת (וגם התאימה לי קשת מדהימה לשיער..) כמו כן היא דאגה עוד לפני האירוע להתקשר, להרגיע ולתת טיפים חשובים. ביום האירוע עצמו הרגשתי שאני עם עוד חברה ובין היתר היא גם מאפרת ומסרקת אותי:) האיפור והתסרוקת יצאו מדהים (חשוב לציין שבפגישת ניסיון עינב רושמת לעצמה הכל ככה שהיא מגיעה מוכנה) קיבלתי מחמאות כל הערב וזה היה כייף גדול. האיפור והתסרוקת לא זזו כל הערב וגם עינב ציידה אותי עם גלוס ופודרה ליתר ביטחון (אבל לא היה בהם צורך). אני יודעת שלכל אחת ואחת מכן יש את הרצון שהאירוע יהיה מושלם, ויותר חשוב להיראות מושלם, ובלב שלם אני יכולה לומר שבזכות עינב ככה אני הרגשתי!! ואני ממליצה בחום ובאהבה גדולה לכל אחת מכן לבחור בעינב. אני מאושרת מהבחירה שעשיתי…