כשמגיעים לעינב, לא מקבלים רק תסרוקת ואיפור, אלא זוכים גם בחברה שמלווה אותך לאורך הדרך! משיחת הטלפון הראשונה, לאורך תסרוקת+איפור הניסיון ועד לרגע שאת יוצאת ליום הצילומים, המטרה של עינב היא לגרום לך להרגיש מיוחדת, רגועה ויפה! התסרוקת הייתה כל כך מיוחדת ויחד עם זאת כל כך טבעית ויפייפה. החזיקה כל הערב למרות כל ההשתוללויות, הריקודים והתלאות שהעברתי אותה. גם האיפור היה מדהים, מחמיא, מדגיש את המאפיינים הטובים ועם זאת טבעי לחלוטין! הייתי מאופרת למשעי אבל עדיין הייתי אני!!! כולם, ובמיוחד החתן, לא הפסיקו לומר לי כמה אני יפה ומדהימה!! עוד עניין שמאוד חשוב אצלה הוא שהיא לא דוחפת סיכות/תוספות/תכשיטים. אם לא צריך, היא תאמר שלא צריך! עצה חשובה! אם יש לך אפשרות, תתארגני אצלה! האוירה אינטימית ואישית. פשוט כיף!!!