לעינב הגעתי דרך המלצות מהאתר מתחתנים למען מתחתנים, ולא פלא שהיא המדורגת הראשונה בעמוד.... כבר בשיחת הטלפון הראשונה עינב הייתה מותק אמיתית, ענתה לכל שאלה ונתנה את כל הפרטים הדרושים. לאיפור ניסיון הגעתי עם בעלי בספונטניות והוא מאוד אהב את התוצאה כבר באיפור ניסיון (וגם ביום החתונה כמובן :) ליום החתונה הגענו 4 בנות: אחותי, שתי חברות ואני. היה פשוט יום של כיף! אם חששתי מלהיות לחוצה באותו יום, האווירה הכיפית פשוט השכיחה ממני את כל הדאגות. עינב צחקה איתנו, דאגה להכל והייתה גם מארחת למופת. הסטודיו שלה כיפי ביותר. ולעניין הכי חשוב - האיפור והשיער יצאו מהממים!!! קיבלתי אינסוף מחמאות. עינב - את בן אדם מדהים וכישרוני ביותר, מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. נשיקות, הילה