עינב בר
דנה ואילן
"

הגעתי אל עינב לאחר המלצה של חמיו של הצלם שלנו לאחר שהבין שאני לא רוצה להתאפר ובאופן כללי לא אוהבת את עצמי עם איפור. הוא סיפר שהוא מכיר מאפרת בדיוק בשבילי, מעולה באיפור טבעי ובלי הרבה היסוסים אימצתי את המלצתו. עינב התגלתה לא רק כמאפרת מקצועית עם ניסיון עשיר, אלא גם כבחורה כיפית וחמה שפשוט כיף להעביר איתה את השעות הראשונות של היום החשוב הזה. האיפור היה בדיוק לטעמי, החזיק עד הסוף, התסרוקת הייתה מהממת ולא התפרקה כלל על אף הריקודים וההשתוללות הרבה ברחבה. בקיצור, ממליצה בחום, אווירה כיפית, שירות מקצועי ומראה מנצח. זה כדאי :-)