עינב בר
דיקלה וליאור
"

הגעתי לעינב המקסימה דרך המלצה של חברה, מיד כשצלצלתי אליה בטלפון היתה לי הרגשה טובה, קפצתי אליה בספונטניות וסגרנו עניינים, המחיר היה הוגן, השירות היה מעולה, עינב חמימה ומוכשרת, מרגיעה וקשובה. הגעתי ביום החתונה לבד לאחר שהמלוות הבריזו לי :( ועינב היתה ממש כמו חברה טובה, היה כיף לבלות איתה את היום הזה, היה מצחיק ומרגש, השיער והאיפור היו מדהימים, מאוד ממליצה עליה. הפלוס העיקרי הוא כמובן האינטימיות כי היא מקבלת את הכלות בסטודיו המהמם שלה, שבו אפשר גם להצטלם כשהחתן מגיע, ובגלל הכישרון כמובן ויכולת האלתור המדהימה: ההינומה שלי היתה ארוכה מדי ועינב לקחה מיד חוט ומחט ועיצבה לי את ההינומה מחדש. בקיצור, מאוד ממליצה!!!