אני לקוחה חוזרת אצל עינב. אחרי שעינב דאגה לאיפור ולשיער בחתונה שלי לפני כשנה, פניתי אליה בלי לחשוב פעמיים גם כשהייתי צריכה איפור ותסרוקת לאירוע אחר. בשתי הפעמים יצאתי משם מרוצה מעל ומעבר, ודי ברור לי שאליה אני אחזור שוב. בנות רבות מעידות, קודם כל, על היחס האישי והחם, המסירות והתמיכה הרגשית שמעניקה עינב באחד הימים היותר לחוצים שניתן לחוות. כל זה נכון כמובן, אך הייתי רוצה לשים במקום הראשון את המקצועיות הבלתי מתפשרת שלה. במילים הכי פשוטות, הבחורה היא פרפקציוניסטית. בשתי הפעמים בהן הייתי בידיים שלה, לא יצאתי ממנה לפני שכל פרט קטן היה מדויק לשביעות רצונה (ורצוני כמובן, כי עינב קלעה לסגנון שאליו כיוונתי בול). והכל תוך תקתוק ועמידה בזמנים. למען האמת, עוד מרגע שפניתי לעינב לאיפור ניסיון הרגשתי שאני בידיים טובות. היא קיבלה אחריות עלי אפילו יותר ממה שדמיינתי. קיבלתי את כל ההסברים, גם לדברים שלא ידעתי שצריך לשאול. קיבלתי הנחיות מה לעשות לפני, תוך כדי ואחרי. והכל בצורה הנעימה ביותר. ביום החתונה הגעתי לסטודיו שלה רגועה, ואכן מרגע שנכנסתי לשם, היה ברור לי לחלוטין שאני בידיים טובות ומיומנות…