התחתנתי ב 11.11.12 והדבר שהיה הכי חשוב לי היה האיפור והשיער, חיפשתי מישהי אחת שעושה את שניהם. אל עינב הגעתי דרך המלצות באינטרנט והנה גם אני ממליצה. אז קודם כל בפן האישי עינב פשוט בן אדם מקסים, חייכנית ומלאה באנרגיות חיוביות. מלבד זאת ברגע שפניתי אליה לייעוץ היא הביטה בי ומיד קלעה בדיוק לאיפור שהייתי רוצה ולמה שמתאים לי. נפגשנו לפגישת ייעוץ וזהו, היא הראשונה שנפגשתי איתה וידעתי שלא צריך לחפש יותר. האיפור והשיער יצאו פשוט מדהים בדיוק כמו שרציתי, לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב ולמרות הגשם שירד בזמן הצילומים וכל הריקודים באולם, התסרוקת והאיפור נשארו כל הערב כמו באותו הרגע שיצאתי לצילומים. הכל התנהל בזמן, בכיף, ברוח נעימה ורגועה, בלי לחץ ובמקצועיות המירבית.