תסרוקות כלה מיוחדות

לקראת החתונה אנו משקיעות מחשבה עמוקה ומלא מעט כספים במטרה להיראות הכי טוב שאפשר ביום המאושר בחיינו. זוהי חוויה חד פעמית ולכן אנו משקיעות בבחירת הנעליים, השמלה, האיפור וכמובן עיצוב השיער. לתסרוקת שנבחר לחתונה יש השפעה רבה על איך שנראה ביום זה ועל איך שנרגיש.

אספתי עבורכן מספר תסרוקות כלה מיוחדות שמהוות כיום טרנד של ממש  ונפוצות בקרב הכלות שלי.

תלתלים, צמות ומה שביניהם

אחד הטרנדים הבולטים בשנה האחרונה הוא הצמות. כאשר הן קלועות באופן מקצועי, צמות המשולבות בתסרוקת הכלה הן מראה עדין אך מרשים ביותר. ניתן לשלב צמה עם שיער פזור, או לאסוף את הצמות למראה שיער אסוף. תסרוקת אפשרית נוספת היא צמה קלועה לצד ועוד מגון אפשרויות שכולן נראות יפות ועדינות. לכל אלו ניתן להוסיף אקססוריז או פרחים אשר הופכים את הסירוק למעניין ומגוון ומשלימים את המראה העדין והקלאסי של הכלה.

תסרוקת כלה אסופה עם צמות

תסרוקת כלה אסופה עם צמות

 

תסרוקת עם צמה קלועה

תסרוקת עם צמה קלועה

תסרוקת עם צמה לצד

תסרוקת עם צמה לצד

גם לכלות המתולתלות שבינינו יש מגוון רחב של אפשרויות סירוק ועיצוב שיער. ניתן, כמובן, לאסוף את השיער למראה קלאסי ולשלב בו צמות או לעשות תסרוקת שהיא חצי שיער אסוף וחצי שיער פזור שהוא מראה מאוד יפה בעיני. גם שיער מסורק לצד נותן מראה מרשים מאוד ונבחר על ידי כלות רבות שמגיעות אלי.

תסרוקת כלה עם תלתלים

תסרוקת כלה עם תלתלים

הפופולאריות שבשינוי

כיום, כלות רבות בוחרות לשנות את ההופעה שלהן במהלך הערב: לרוב, הופעה ראשונה במעמד הרשמי (טקס החופה) והופעה אחרת, שונה במקצת, בשלבים שלאחר מכן, הקלילים יותר.

אופציה שהפכה נפוצה בשנים האחרונות היא לעצב את השיער בתסרוקת אסופה אשר נפתחת לשיער פזור. זוהי תסרוקת שמצד אחת נראית מרשימה מאוד, אך מאוד קל לבצע את המעבר מהשיער האסוף לשיער הפזור, ללא עזרה של מעצב השיער. מאחר והתהליך הוא פשוט וקל, תסרוקות אסופות שנפתחות לפזור הפכו פופולאריות יותר ויותר ונותנות מראה מרשים והרגשה נפלאה וכיפית.