סגנון איפור נקי וטבעי ביום החתונה

מרבית הכלות אשר מגיעות אלי מעדיפות סגנון איפור נקי ועדין שיאפשר לזהות אותן ביום החתונה ולא להראות כמו מישהי אחרת. כיף לקבל מחמאות ולשמוע כמה את יפה ואיך את נראית במיטבך ולא להרגיש שהאורחים שלך לא מזהים אותך.

לכן, חשוב שהאיפור יתאים ללוק הכללי ויבליט את המראה שלך, אך מצד שני לא ייראה מוגזם וייתן הרגשה שיש עלינו מסכה (או ״שפכטל״). אם את בחורה עדינה שלא מתאפרת בדרך כלל, גם איפור טבעי ועיצוב שיער עושה את העבודה. מספיק להבליט נכון את העיניים ולתת מראה טבעי לשפתיים או לשים אייליינר דק וריסים עם שפתיים מודגשות. אם את בחורה שנוהגת להתאפר ביום יום, גם במקרה כזה, אני לא ממליצה להגזים ולשנות יותר מדי את המראה, אלא לעשות זאת בצורה מקצועית יותר, כך שעדיין יזהו אותך ולא תרגישי שאת נראית מישהי אחרת ביות החתונה שלך או לראות את התמונות ולהרתע מהתוצאות.

יש לקחת בחשבון שמרגע ששמים את האיפור על הפנים, האיפור מתחיל להספג ולהראות יותר ויותר טבעי, לכן כמות המייקאפ צריכה להיות יותר מביום יום, כי בכל זאת, עצם היותך כלה דורש ממך להתחיל את היום מוקדם ולצאת לצילומים ולהתרוצץ ממקום למקום כך שמזיעים, מבריקים ולפעמים אף בוכים מהתרגשות. בעקבות זאת, במהלך היום המייקאפ והאיפור יורדים מעט וניראים יותר טבעיים על הפנים, כך שאין מה לפחד מלהיות מאופרת מעט יותר ועדיין, ברמה שתוכלי להרגיש נוח ולזהות את עצמך.

לכן, בנות יקרות, מומלץ להתאים את האיפור למראה הכללי אבל לא פחות חשוב – לאישיות שלך.

עיצוב שיער ואיפור לרוני כלה / צילום שי שחר

עיצוב שיער ואיפור לרוני כלה / צילום שי שחר

עיצוב שיער ואיפור לרוני כלה / צילום שי שחר