טיפים לאיפור יום יומי – ערוץ הוידאו שלי

אני מזמינה אתכם לצפות בסרטוני ההדרכה שלי לאיפור יום יומי ואיפור ערב. בערוץ שלי אני מסבירה כיצד ניתן להתאפר בקלות ליום יום וגם איך ניתן להפוך את איפור היום לאיפור ערב מרשים וזוהר, טיפים לבחירה ושמירה על מוצרי איפור ועוד.

בין אם את כלה המחפשת לוקיישן מקסים, שקט ורגוע עם חוויה אישית ואינטימית לאיפור ושיער לחתונה ובין אם את מחפשת מאפרת מקצועית ומעצבת שיער לאיפור לאירוע ועיצוב שיער ואירוע, הגעת למקום הנכון :) הסטודיו שלי המעוצב בסגנון וינטאג׳ וממוקם בצומת רעננה – כפר סבא – הוד השרון, הוא המקום המושלם להתארגנות לכל אירוע, חתונה או אירוע משפחתי. המיקום השקט והאינטימי, שקרוב להכל הופך את הסטודיו לסלון כלות שהוא בית לכל דבר, ולכן גם קראתי לו ״בית של כלות״.

אני מקווה שתהנו מהסרטונים ומזמינה אתכן להתארגן אצלי בסטודיו :)

עינב בר

לפני ואחרי איפור יום יומי ואיפור לאירוע

בנות רבות פונות אלי ומספרות שאינן רגילות להתאפר ביום יום, והן חוששות לזהות את עצמן. אני מאמינה שכשאת מתאפרת ועושה תסרוקת, את צריכה להראות את אבל במיטבך. לכן הקו שלי הוא קו נקי וטבעי, איפור עדין שיגרום לך להרגיש יפה אבל עדיין תוכלי לזהות את עצמך במראה ולאהוב את מה שאת רואה. הנה כמה דוגמאות לאיך איפור עדין ונקי יקח את המראה היומיומי שלך וישדרג אותו כך שתראי זוהרת.

טיפים לאיפור יום יומי ואיפור ערב

כמה טיפים שידגימו איך ניתן להתאפר בקלות באיפור יום יומי שמתאים לעבודה וליום יום, איפור עדין ונקי שלא יגרום לך להרגיש מאופרת מדי ועדיין, יראה מקצועי. לאחר מכן אדגים איך ניתן לשדרג את האיפור הטבעי היום יומי לאיפור ערב שמתאים לאירוע כך שייראה זוהר ומרשים.

איך לעצב את הגבות

איך תוכלי להשתמש במברשת גבות ובכמה עזרים פשוטים כדי לעצב נכון את הגבות שלך שיראו במיטבן, מתאים גם לאלו מאיתנו שלא רגילות להתאפר ביום יום.

איך לבחור מברשות איפור

יש לא מעט סוגים של מברשות איפור, אז איך אנחנו מתאימות את המברשת הנכונה למטרה שלה? אני עושה קצת סדר באיך לבחור את המברשת הנכונה לסגנונות איפור שונים וגם, את הדרך שלי לשמירה על על המברשות כך שיחזיקו מעמד ולא יהרסו.

מדריך לריסים מלאכותיים

שימוש במעגל ריסים והדבקשה של ריסים מלאכותיים היא משימה שנשמעת לא פשוטה למי שלא מכירה ולא התנסתה בעבר. במדריך הבא אני מדגימה איך להשתמש במעגל ריסים ואיך ניתן להדביק ריסים מלאכותיים לאיפור יום או איפור לאירוע, כך שיראה מושלם :)

מדריך איפור לעור כהה