להיות יפה בחמש דקות

רוצה להיות יפה ומאופרת אבל מרגישה שאין לך זמן? חשוב לך להראות מטופחת אבל חוששת להראות כמו דודה? את אולי לא תאמיני, אבל זה בהחלט אפשרי ואפילו די פשוט. צריך רק לדעת איך עושים את זה. עקבי אחר הטיפים הבאים ולמדי את עצמך את סודות האיפור ב-5 דקות, המתאים לשעות הבוקר ועד לערב:

איפור יום

הבוקר הגיע, בלילה כבר החלטת מה תלבשי היום לעבודה, עם איפור זה כבר יותר מורכב. אבל כמו שאמרתי, עכשיו יספיקו לך גם חמש דקות. דבר ראשון עליך לשטוף את הפנים בסבון פנים ולוודא שהפנים נקיות ולא שומניות. לאחר מכן, מרחי קרם לחות עם מקדם הגנה, עדיף פרמייר המסייע לקיבוע האיפור ועמידותו לאורך זמן ומונע ברק שומני.

פנים

מרחי מייק אפ ב-5 נקודות שונות על פנים נקיות, רצוי להשתמש במייק אפ נוזלי שנמרח טוב יותר ממייק אפ מוצק. את המייק אפ יש למרוח בצורה אחידה על הפנים בעזרת ספוגית ולטשטש בעדינות עד שיתקבל מראה טבעי. הכיסוי באמצעות המייק אפ צריך להיות עדין מאחר ומריחה מאסיבית עלולה להזכיר מראה של שפכטל. אם את סובלת משקיות מתחת לעיניים יש צורך גם בקונסילר, אותו תמרחי בעדינות עד להסתרת השקיות.

כעת לנטרול הברק והשמנוניות בעור, יש לטבול פאף, מעין כרית קטנה, בפודרה שקופה ולפדר באופן אחיד ובעדינות על כל הפנים, כולל העפעפיים, על מנת לקבע את המייק אפ ולקבלת מראה מט. שימי לב כי יותר מדי פודרה עלולה להבליט קמטים. עדיף להשתמש בפאף, רצוי להצטייד בפאף מקצועי ולא בפאף שמגיע יחד עם הפודרה, לעומת מברשת מאחר והפאף מכסה טוב יותר את הפנים, ממוקד ומקבע את האיפור לאורך זמן.

לחיים

 אחרי שטשטשנו את הכתמים והאדמומיות וצבע העור נראה מט, לא מבריק ואחיד, נעבור למעט צבע וחיוניות. הגיעה תורו של הסומק. מרחי ברונזר, סומק בגוון כהה יותר מתחת לעצמות הלחיים וסומק בגוון בהיר יותר בתנועות סיבוביות לכיוון עצמות הלחיים, על כריות הלחיים.

עיניים

 על העיניים את יכולה למרוח מעט מהסומק ואף להשתמש באותה מברשת סומק או למרוח מעט צללית בגוון מעושן או פסטלי על החלק התחתון של העפעף.

שפתיים

 להשלמת המראה, מרחי מעט גלוס בצבע טבעי או שקוף לקבלת מראה מבריק וזוהר.

איפור ערב

לערב הזה חיכית כבר הרבה זמן, הבעיה שחזרת הביתה מאוחר ואת מוצאת עצמך מתלבטת בין מקלחת לאיפור. מעכשיו את כבר לא צריכה לוותר על המקלחת. איפור מרשים וחכם יכול לקחת גם חמש דקות.

פנים

פנים נקיים, מייק אפ ופודרה שקופה הם הבסיס לאיפור בכל שעות היום.

לחיים

לא לשכוח למרוח את הברונזר והסומק, כמו שציינו. אפשר להשתמש בסומק ורוד חזק יותר.

עיניים

לקבלת מראה מתוחכם וסקסי, יש להשקיע מעט יותר תשומת לבבעיניים. מרחי באמצעות מברשת עיניים זוויות וצרה אבקת צללית דחוסה בצבע שחוראו חום כהה מהשליש החיצוני של העין ומעט מחוצה לה, כלפי מעלה וכן בשליש החיצוני מתחת לעין, וטשטשי קלות עם האצבע. לאחר מכן, מרחי מסקרה כהה, מאריכה ומעבה, על הריסים העליונים והתחתונים.

שפתיים

מרחי תוחם בצבע השפתוןעל קווי המתאר של השפתיים, מלאי את השפתיים בשפתון בגוון אדמדם או גוון בהיר, הוסיפי גלוסוהרי לך מראה זוהר וחושני.

עכשיו, את כבר לא צריכה להתפשר על פחות ממראה אלגנטי ומטופח בכל שעות היום, כשאת מבינה שבאמצעות מספר פעולות קצרות ופשוטות, את יכולה ליצור לעצמך מראה זוהר וחיוני.