איך להתאפר נכון בקיץ

אחד מן הדברים הבעיתיים ביותר במעבר החד בין העונות בישראל, ובמיוחד בשנה האחרונה בה החורף כמעט ואינו מורגש הוא היכולת והידע לבחור את האיפור המתאים ביותר על מנת להרגיש טוב עם עצמך ולוותר על תחושת חוסר הנעימות.

כמו שכולן יודעות ישנו הבדל רב בין במוצרי האיפור ואופן השפעת על סוגי עור שונים הן מבחינת ההגנה שהם מעניקים וכמובן מבחינת המראה שהם נותנים. במדינה לחה וחמה כמו שלנו בקיץ חשוב לשים לב כי משתמשים בקרם הגנה, או בתכשירי איפור המכילים אותו ובאותו זמן לדאוג כי המוצרים מרגישים קלילים ואינם שמנוניים יתר על המידה.
כדי להתמודד טוב עם חילופי העונות, מומלץ למרוח קרם לחות מדי בוקר וערב ולשמור על העור שיראה רענן ויהיה רך ולא יבש.

טיפים לאיפור נכון בקיץ

תכשירים שמנוניים שימים חמים יגרמו להזעה ולאורך זמן כאשר תסתובבו בחוץ תקבלו תחושה כאילו האיפור נוזל מכן, וזה בדיוק הדבר להימנע ממנו.

בדיוק בגלל זה כאשר אתן פונות למוכרת לקנות מייקאפ, או כל תכשיר אחר לאיפור שבו אתן משתמשות לאיפור הפנים, חשוב שתבדקו קודם כל האם יש לו מקדם הגנה, ולאחר מכן פשוט בדקו אותו בעצמכן, רק כך תוכלו להיות בטוחות שאתן קונות את המוצר המתאים! אני ממליצה על מייקאפ של מק שיש בו מקדם הגנה.

לאלו מבינינו שנוהגות להשתזף, חשוב לשים לב כי גוון העור משתנה במהלך הקיץ ולכן גם המייקאפ שבו נשתמש יהיה מותאם ולכן גם כהה יותר, בהתאם לגוון העור.